🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26678.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

باRev-1 آشنا شوید؛ ربات حمل و تحویل کالا در شهرهای آینده [تماشا کنید]

تحویل کالا با استفاده از ربات ها یکی از ایده هایی است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته و استارتاپ های زیادی مشغول تحقیق و توسعه درباره آن هستند. اکثر استارتاپ های فعال ...

تحویل کالا با استفاده از ربات ها یکی از ایده هایی است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته و استارتاپ های زیادی مشغول تحقیق و توسعه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - درباره آن هستند.

اکثر استارتاپ های فعال در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - حوزه بر پهپادها متوسل شده و تحویل کالا از طریق ربات های پرنده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - را دنبال می کنند. اما در این بین معدود شرکت هایی هم وجود دارند که خواهان اجرای این ایده روی زمین و در سطح خیابان ها و کوچه ها هستند.

استارتاپ آمریکایی Refraction A.I. یکی از این موارد است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - که به تازگی با معرفی ربات خودران Rev-1 برداشت خود را از آینده تحویل کالا به نمایش گذاشته؛ این استارتاپ توسط دو تن از اساتید دانشگاه میشیگان به نام های متیو جانسون-روبرسون (Matthew Johnson-Roberson) و رم واسودوان (Ram Vasudevan) پایه گذاری شده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران

ربات تحویل کالای Rev-1 برخلاف برخی از همتایان خود بر روی سه چرخ حرکت می کند. به لحاظ ساختاری می توان گفت که این ربات با ربات های شرکت های دیگری چون Starship Technologies، FedEx و آمازون شباهت هایی دارد.

استارتاپ Refraction A.I. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - وزن Rev-1 را برابر با 100 پوند (45 کیلوگرم) و حداکثر سرعت آن را 15 مایل (24.1 کیلومتر) در ساعت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - اعلام کرده است. این ربات محفظه ای به گنجایش 16 فوت مکعب (453 لیتر) داشته و به گفته سازنده می تواند چهار یا پنج ساک خرید را با خود حمل کند.

مثل دیگر ربات های تحویل کالا، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - وقتی Rev-1 به مقصد خود می رسد، مشتری با وارد کردن رمز یک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - بار مصرف از طریق صفحه کلید مخصوص به محفظه و سفارش خود دسترسی پیدا می کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران

این ربات خودران به 12 دوربین مجهز شده است. تصاویر این دوربین ها با داده های رادار و سنسورهای فراصوت ترکیب می شوند. آنطور که پروفسور جانسون-روبرسون گفته سیستم هدایت خودکار Rev-1 به قدری قابل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - اعتماد است که نیازی به فناوری گران قیمت تر لیدار (با تلفظ صحیح تر لایدار) وجود ندارد.

برای ربات خودران Rev-1 قیمتی برابر با 5000 دلار تعیین شده؛ وزن کم، ابعاد کوچک و سرعت بالا این ربات را قادر می سازد که هم در خیابان ها و هم در مسیر مخصوص دوچرخه امکان تردد را داشته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - باشد؛ توانایی انجام وظیفه در شرایط - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - جوی بد ویژگی دیگری است که بر آن تاکید شده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران

استارتاپ Refraction A.I. از همکاری آزمایشی با رستوران ها خبر داده و افزوده امیدوار است در آینده بتواند وارد سایر حوزه های حمل و تحویل کالا در مسافت های کوتاه شود.

از آنجایی که هنوز قوانین جامعه در رابطه با تردد وسایل نقلیه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - کوچک در آسمان شهرها تدوین نشده، پیش بینی می شود ربات هایی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ساری استان مازندران - مثل Rev-1 که از مسیرهای زمینی برای تردد استفاده می کنند، سریع تر گسترش پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone