🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12919.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه سامسونگ گلکسی A52 با گلکسی A72

سامسونگ امروز روی صحنه رفت تا از جدیدترین گوشی‌‌های میان‌رده خود، گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی کند. این دو گوشی از نظر ظاهری بسیار به هم شبیه هستند اما تفاوت‌های مهمی با هم دارند. ...

سامسونگ امروز روی صحنه رفت تا از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - جدیدترین گوشی‌‌های میان‌رده خود، گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی کند. این دو گوشی از نظر ظاهری بسیار به هم شبیه هستند اما تفاوت‌های مهمی با هم دارند.

گلکسی A52 در دو مدل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - 4G و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - 5G روانه بازار می‌شود که تفاوت‌های کم تعداد اما مهمی با هم دارند. مدل 5G - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - از چیپست اسنپدراگون 750G بهره می‌برد که قدرت کمی بالاتری نسبت به 720G در مدل 4G دارد. اما تفاوت مهم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - دیگر، بهره‌مندی مدل 5G از نمایشگر با نرخ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - رفرش بالاتر ۱۲۰ هرتزی (به جای ۹۰ هرتزی در مدل 4G) است. مدل 5G همچنین فاقد رم ۴ گیگابایتی است و تنها با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. سایر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - مشخصات دو مدل 4G و 5G گلکسی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - A52 کم و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - بیش شبیه هستند.

گلکسی A72 را باید نسخه بزرگتر مدل 4G گلکسی A52 به حساب آورد که البته بهبودهای مهمی شامل حالش شده است. این گوشی نمایشگر کمی بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی دارد که به طور مشابه از نرخ رفرش ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. اما در عوض وزن و ابعاد گوشی هم کمی بزرگ‌تر است.

اما مهم‌ترین تفاوت گلکسی A72 با برادر کوچک‌تر، به دوربین پیشرفته‌تر مرتبط است. دوربین عریض، فوق - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - عریض و ماکرو در بین ماژول‌های پشتی کاملا مشابه هستند؛ اما گلکسی A52 از یک دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد در حالی که گلکسی A72 به جای این ماژول، به دوربین تله‌فوتو ۸ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر مجهز شده که بسیار مفیدتر به نظر می‌رسد. میزان زوم دیجیتال هم در گلکسی A52 تنها تا ۱۰ برابر است در حالی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - که در A72 به لطف ماژول دوربین پیشرفته‌تر به ۳۰ برابر افزایش یافته است.

سامسونگ برای گلکسی A52 باتری ۴۵۰۰ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته در حالی که گلکسی A72 از باتری قدرتمندتر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند است. سایر مشخصات دو گوشی تفاوت چندانی با هم ندارد. در جدول زیر می‌توانید مشخصات دو مدل گلکسی A52  در کنار گلکسی A72 را مشاهده نمایید.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان سایت ***** ظرفشویی آرچلیک 6283HS شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone