🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25040.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آیا شاتل موبایل به دنبال عرضه سیم کارت هوشمند است؟

بررسی‌ها و برخی یافته‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که احتمالا شاتل موبایل به دنبال عرضه «سیم‌کارت هوشمند» است. براساس اعلام شاتل موبایل، این اپراتور در حال پیاده سازی یک فناوری جدید و نوآورانه است که قصد ...

بررسی‌ها و برخی یافته‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که احتمالا شاتل موبایل به دنبال عرضه «سیم‌کارت هوشمند» است. براساس اعلام شاتل موبایل، این اپراتور در حال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - پیاده سازی یک فناوری جدید و نوآورانه است که قصد دارد با راه‌اندازی آن گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه 4G تلفن همراه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - را برای مشترکین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - سیم کارت‌های خود فراهم کند. پیش‌بینی می‌شود این فناوری بناست با نام تجاری Smart یا همان هوشمند رونمایی شود.

«آرش کریم‌بیگی»، مدیرعامل شاتل موبایل به تازگی در گفتگویی که با خبرگزاری ایسنا داشته، از پیاده‌سازی راهکار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - فنی و جدید نوآورانه‌ای برای پوشش‌دهی شبکه 4G و 3G - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - صحبت به میان آورده است که اکنون در مرحله تست است و با راه‌اندازی آن کیفیت شبکه شاتل موبایل متحول می‌شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران

از سوی دیگر مدیرعامل شاتل موبایل در روزهای گذشته یک توییت منتشر کرد که در آن تصویری مربوط به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - سنجش سرعت اینترنت 3G شاتل موبایل دیده می‌شود، اما نکته مهم‌تر در این تصویر، نام اپراتور است که در گوشی آیفون با عبارت «smart» در کنار نام سرویس دهنده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - سیم کارت دیده می‌شود.

اینطور به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - که رویکرد جدید شاتل موبایل، که خود مدیرعامل نیز اعلام کرده «در مرحله تست است»، اینجا حضور دارد و سرعتی که کاربر در زمان اتصال به شبکه 3G به دست آورده حدود ۲۰ مگابیت بر ثانیه است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران
توییت امروز مدیرعامل شاتل موبایل، سناریوی ارائه سیم‌کارت هوشمند را بیشتر تقویت می‌کند.

شاتل موبایل به عنوان یک اپراتور مجازی نوع یک (Full MVNO)، با هسته شبکه (Core Network) اختصاصی که بر پایه NFV پیاده سازی شده، از آنتن‌های شبکه‌های «رایتل»، «همراه اول» و 4G بر بستر TD-LTE استفاده می‌کند. حالا احتمالی که اینجا وجود دارد و شنیده‌هایی که آن را تایید می‌کنند، حکایت از آن دارد که این اپراتور، نوعی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - تکنولوژی را در لایه هسته مستقل شبکه خود و سیم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - کارت توسعه داده که کاربر در هر لحظه و بر اساس موقعیت جغرافیایی خود، به بهترین شبکه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی خود متصل شود تا باکیفیت‌ترین پوشش سیگنالی را در هر نقطه از کشور دریافت کند.

در صورتی که این پیشبینی ها صحیح باشد و این اپراتور، استفاده از آنتن‌های شبکه ایرانسل را نیز به شکل تجاری راه‌اندازی کند و در واقع از آنتن‌های هر ۳ اپراتور موبایل در کنار فناوری TD-LTE بهره بگیرد، کاربر می‌تواند با سیم کارت شاتل موبایل، از بهترین شبکه ممکن در هر نقطه‌ای استفاده کند. بر این اساس، پس از پیاده‌سازی این فناوری باید شاهد تحولی در پوشش دهی و کیفیت شبکه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - اپراتوری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - توسط شاتل موبایل باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone