تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10359.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

لنز جدید دوگانه کانن با قابلیت فیلم‌برداری ۱۸۰ درجه‌ای VR معرفی شد

کانن از لنز چشم ماهی جدیدی برای دوربین بدون آینه EOS R رونمایی کرد که با طراحی ۵.۲ میلی‌متری دوگانه f/2.8 در نوع خود لنز عجیبی است. این شرکت می‌گوید آکیلس کوئست ۲ فیسبوک می‌تواند ...

کانن از لنز چشم ماهی جدیدی برای دوربین بدون آینه EOS R رونمایی کرد که با طراحی ۵.۲ میلی‌متری دوگانه f/2.8 در نوع خود لنز عجیبی است. این شرکت می‌گوید آکیلس کوئست ۲ فیسبوک می‌تواند مقصد مناسبی برای این لنز باشد. لنز جدید کانن اولین لنز تعویض‌پذیر دیجیتال است که می‌تواند با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - یک سنسور تصویری عکس‌های سه بعدی ۱۸۰ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - درجه‌ای VR ثبت کند.

لنز دوگانه کانن می‌تواند روی دوربین EOS R5 فیلم‌برداری 8K داشته باشد. در گذشته دوربین‌های زیادی بودند که می‌توانستند فیلم‌برداری سه‌بعدی انجام دهند، ولی EOS R5 ظاهرا تنها دوربینی است که قابلیت کار با این لنز را دارد، چون این دوربین یکی از معدود دوربین‌هایی است که از فیلم‌برداری 8K پشتیبانی می‌کند.

بدین ترتیب می‌توانید برای دستیابی به دامنه پویای بالا با فرمت‌هایی مثل Canon Log 3 فیلم‌برداری پروضوح VR داشته باشید و به لطف دیافراگم f/2.8 - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - در محیط‌های کم‌نور تصاویر پرجزئیاتی ثبت کنید. کانن می‌گوید لنز دوگانه ۵.۲ میلی‌متری f/2.8 بخشی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - از سیستم جدید EOS VR است که اپلیکیشن جدید Canon VR و پلاگین EOS VR برای ادوبی پریمیر را شامل می‌شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

در حال حاضر، فیلم‌برداری باکیفیت VR به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - دو دوربین با دو لنز نیاز دارد و باید بتوان زاویه دیدها و فایل‌های هر دو دستگاه را با هم ترکیب کرد. کانن می‌گوید با این لنز و نرم‌افزاری جدیدی که منتشر کرده می‌خواهد انجام این پروسه را تسهیل کند و به افراد بیشتری اجازه دهد ویدیوهای ۱۸۰ درجه‌ای واقعیت مجازی بسازند.

لنز جدید کانن برای تولید این ویدیوها با کمک سنسور 8K دوربین EOS R5 دو تصویر دایره‌ای 4K می‌سازد. این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - تصاویر سپس با کمک نرم‌افزار کانن ترکیب می‌شوند تا یک فایل 8K به وجود بیاید. لنز ۵.۲ میلی‌متری چشم ماهی از پوشش خاصی برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - جلوگیری از درخشش و محوشدگی برخوردار است و می‌تواند در برابر آب مقاومت کند. این لنز یک فیلتر کاهنده نور هم دارد تا فیلم‌برداری در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - محیط‌های پرنور را آسان‌تر کند.

لنز RF 5.2mm f/2.8L Dual Fisheye با قیمت تقریبی ۲۸۵۹ دلار از ماه دسامبر وارد بازار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone