🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33269.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با ربات خدماتی جدید علی بابا آشنا شوید [تماشا کنید]

شرکت تجارت الکترونیک علی بابا شاید در آمریکا و اقصی نقاط جهان طرفداران زیادی نداشته باشد اما می‌توان آن را آمازون چین نامید. اکنون این کمپانی به حوزه‌ی هوش مصنوعی و ربات‌ ها نیز علاقه ...

شرکت تجارت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - الکترونیک علی بابا شاید در آمریکا و اقصی نقاط جهان طرفداران زیادی نداشته باشد اما می‌توان آن را آمازون چین نامید. اکنون این کمپانی به حوزه‌ی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی و ربات‌ ها نیز علاقه نشان داده و به نظر می‌رسد قصد دارد در این زمینه هم فعالیت کند. در همین راستا شرکت یاد شده یک ربات تجاری به نام Space Egg معرفی کرده که در واقع یک ماشین خدماتی است و برای حمل کردن اشیاء و سرویس دهی در هتل‌ ها طراحی شده است.

این ربات طی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمایشگاهی در هانگژو چین به نمایش گذاشته شد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و قرار است ماه آینده‌ کارش را در هتل اصلی همین شهر آغاز نماید. در ربات یاد شده یک قاب آلومینیومی خمیده تعبیه شده که یک ست چرخ را در برمی‌گیرد. علاوه بر این سیستم هدایت Space Egg با استفاده از دوربین‌ ها و لیزر‌ ها به خصوصی راه خود را پیدا می‌کند. این مسئله - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موجب می‌شود که در صورت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشاهده هر گونه مانع، به سرعت متوقف شود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با آن برخورد نکند.

ربات خدماتی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یاد شده کمتر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از یک متر طول دارد و می‌تواند با سرعتی معادل یک متر در ثانیه به آرامی حرکت کند. این مسئله موجب شده شده که به راه افتادن او پشت یک انسان در حالی که وسایلش را حمل می‌کند، صفحه‌ی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بامزه‌ای را رقم زند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

فعالیت‌ های جدید علی بابا نشان می دهد که این شرکت چینی نه تنها قصد دارد قدرتمندترین کمپانی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این کشور باقی بماند بلکه امیدوار است حوزه‌ های دیگری را هم فتح کند. چندی پیش مشخص شده که این کمپانی قصد دارد واحد مستقلی برای تولید - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چیپ راه اندازی کند و نخستین - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چیپ استنتاجی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تا نیمه دوم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سال ۲۰۱۹ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میلادی وارد بازار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کند. علی بابا در نظر دارد از این چیپ در ماشین های خودران، شهر های هوشمند و بخش لوجستیک بهره بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone