🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40813.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت از سودآوری 27.7 میلیارد دلاری خود در سه ماهه سوم سال جاری خبر می دهد

مطابق آخرین گزارشات، کمپانی آلفابت در سه ماهه سوم سال جاری سودآوری فوق العاده ای را تجربه کرده و بیش از 27.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. به گفته آلفابت این میزان سود نسبت به ...

مطابق آخرین گزارشات، کمپانی آلفابت در سه ماهه سوم سال جاری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سودآوری فوق العاده ای را تجربه کرده و بیش از 27.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. به گفته آلفابت این میزان سود نسبت به سه ماهه سوم سال 2016 که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رقم آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به 22.4 میلیارد دلار می رسید، 24 درصد افزایش را نشان می دهد.

گفتنی است که آلفابت نه تنها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نسبت به سه ماهه سوم سال 2016، بلکه نسبت به سه ماهه دوم امسال هم با افزایش قابل ملاحظه ای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در میزان سودآوری مواجه بوده به طوری که از 26.01 میلیارد دلار در سه ماهه دوم، حالا به رقم 27.7 میلیارد دلار دست یافته که رکوردی برای این کمپانی به حساب می آید.

کمپانی آلفابت در سه ماهه سوم سال جاری 27.7 میلیارد دلار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درآمدزایی داشته است

لازم به ذکر است که سودهای حاصله از گوگل و شرکت Other Bets (از دیگر زیرمجموعه های آلفابت) هم نقش مهمی در دستیابی آلفابت به این آمار و ارقام فوق العاده ایفا کرده اند. بنابر آخرین گزارشات، شرکت Other Bets توانسته که طی سه ماهه سوم سال 2017 به تنهایی 302 میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد که در مقایسه با سود 197 میلیون دلاری همین بازه در سال 2016، افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

البته این موضوع در شرایطی اتفاق افتاده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که Other Bets هنوز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با یک زیان عملیاتی 812 میلیون دلاری دست و پنجه نرم می کند. اما به گوگل می رسیم که عملکرد آن هم به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه آلفابت در مجموع - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مثبت و مطلوب ارزیابی شده است. میزان درآمدهای گوگل از تبلیغات طی بازه زمانی سه ماهه سوم سال 2016 تا سه ماهه سوم سال 2017 از 19.8 میلیارد دلار به 24.06 میلیارد دلار رسیده که نشان از عملکرد موفق این شرکت دارد.

همچنین درآمدهای جانبی گوگل از دیوایس های سخت افزاری مثل موبایل های پیکسل، گوگل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هوم و محصولات مشابه از 2.4 میلیارد دلار در سال 2016 حالا به 3.4 - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - میلیارد دلار در سال 2017 افزایش یافته است.

در کنار مواردی که گفتیم، سود عملیاتی گوگل و میزان درآمدزایی این شرکت از تبلیغات کلیکی هم نسبت به سه ماهه دوم امسال با رشد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قابل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توجهی مواجه بوده که در مجموع توانسته اند که گوگل را به مهم ترین عامل موفقیت آلفابت در عملکرد خوب فعلی اش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تبدیل نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone