🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40816.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پس از چهار سال توییتر در آستانه سود دهی قرار گرفته است

گزارش جدید عملکرد مالی توییتر نشان می دهد که پس از چهار سال ضرردهی این کمپانی بالاخره در آستانه کسب سود قرار گرفته است. گزارش سه ماهه سوم ۲۰۱۷ این شبکه اجتماعی حاکی از آن ...

گزارش جدید عملکرد مالی توییتر نشان می دهد که پس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از چهار سال ضرردهی این کمپانی بالاخره در آستانه کسب سود قرار گرفته است.

گزارش سه ماهه سوم ۲۰۱۷ این شبکه اجتماعی حاکی از آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است که گرچه درآمد توییتر با کاهشی ۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه بوده، اما تنها ۲۱ میلیون دلار از این ۵۹۰ میلیون دلار شامل ضرر شده است. لازم به ذکر است که ضرر سه ماهه سوم ۲۰۱۶ توییتر در حدود ۱۰۷ میلیون دلار بوده است.

دورسی پس از بازگشت خود به عنوان مدیر ارشد عملیاتی توانسته هزینه های اضافی را کاهش دهد و توییتر را دوباره در مسیر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کسب سود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هدایت نماید. با همه این ها اما عملکرد یک ساله این شبکه اجتماعی هنوز هم تغییر چندانی نکرده و تا سوددهی فاصله دارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در گزارش اخیر همچنین اشاره شده که توییتر در طی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۳ سال گذشته روش اشتباهی را برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - محاسبه تعداد کاربران جدید خود داشته است. در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حالی که در سه ماهه اخیر حدود ۳ میلیون نفر به تعداد کاربران یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی دنیا افزوده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده، اما توییتر این مقدار را در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گزارش خود ۲ میلیون نفر اعلام کرده است. بدین ترتیب تعداد کل افراد عضو توییتر حالا به رقم ۳۳۰ میلیون نفر رسیده است.

برای اثبات امیدوار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کننده بودن گزارش مالی اخیر توییتر همین بس که سهام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این شرکت پس از انتشار این گزارش با افزایشی ۱۷ درصدی مواجه شده. دورسی و تیمش امیدوارند که این روند در نهایت در سه ماهه چهارم سال جاری ادامه یافته و پس از مدت ها شاهد گزارش سود قطعی از طرف آنها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone