🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  2. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25442.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مدل نهایی آسپارک Owl معرفی شد؛ ابرخودروی برقی 2012 اسب بخاری

کمپانی ژاپنی آسپارک (Aspark)، از مدل نهایی هایپرکار تمام الکتریکی خود به نام آسپارک Owl رونمایی کرد. این خودروی جاده ای برقی با توان 2012 اسب بخاری خود، لوتوس اوایا را پشت سر گذاشته و ...

کمپانی ژاپنی آسپارک (Aspark)، از مدل نهایی هایپرکار تمام - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - الکتریکی خود به نام آسپارک Owl رونمایی کرد. این خودروی جاده ای برقی با توان 2012 - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - اسب بخاری خود، لوتوس اوایا را - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - پشت سر گذاشته و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - لقب قدرتمندترین خودروی جاده ای دنیا را به خود اختصاص می دهد.

به گفته شرکت سازنده، شتاب صفر تا 96 کیلومتر و صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آسپارک Owl به ترتیب 1.69 و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - 1.9 ثانیه بوده که آن را در زمره یکی از پرشتاب ترین خودروهای دنیا قرار می دهد. شتاب صفر تا 300 - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - کیلومتر بر ساعت نیز 10.6 ثانیه اعلام شده و نهایت سرعت آن نیز روی 400 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان  استان خراسان

از این خودروی 3 میلیون دلاری تنها 50 دستگاه ساخته می شود که 15 مدل از آن تاکنون به فروش رفته است. خودروی مورد بحث توسط شرکت MAT در ایتالیا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - تولید خواهد شد و به گفته «ماسانوری یوشیدا» (Masanori Yoshida)، مدیر شرکت آسپارک، نمونه های نهایی این خودرو تا سال آینده میلادی آماده خواهند شد.

بهتر است کمی در مورد عملکرد آسپارک Owl صحبت کنیم. این اعجوبه ژاپنی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - از چهار موتور برخوردار است که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - از باتری 64 کیلو وات - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - ساعتی لیتیوم-یونی نیرو می گیرند. موتورها درون شاسی مونوکوک کربن جا خوش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - کرده و توانایی تولید حداکثر 2012 اسب بخار نیرو و 1999 نیوتن بر متر گشتاور را دارند که بیشتر از لوتوس اوایا و پینین فارینا باتیستا Rimac C_Two است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان  استان خراسان

آسپارک Owl به لطف بهره - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - مندی از تکنولوژی گشتاور برداری (Torque Vectoring) علاوه بر مسیرهای مستقیم، عملکرد مناسبی در مسیرهای پیچ دار دارد. یوشیدا می گوید آنها از زمان رونمایی از Owl برای اولین بار در 2017، سخت تلاش کرده اند - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - تا این اتومبیل نه تنها سریع تر شود، بلکه لقب سریع ترین را نیز به خود اختصاص دهد.

خودروی مورد بحث با یک - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - بار شارژ کامل می تواند تا شعاع 450 - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - کیلومتری حرکت کند؛ ولی مطابق معمولِ آنچه در خودروهای برقی مشاهده می شود، در صورت شتاب گیری های مداوم و به چالش کشیدن خودرو، باید انتظار کاهش شعاع حرکتی را داشت.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان  استان خراسان

مدل نهایی نسبت به کانسپت سال 2017 تغییراتی داشته که از آنها می توان به آینه های بال شکل، باله عقب فعال و شیشه کناری جدید اشاره - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - کرد. درب های پروانه ای، پنل های فیبر کربن، سیستم تعلیق هیدرولیکی و طراحی داخلی «سوپر لاکچری» دست نخورده باقی مانده و وزن خودرو نیز 1900 کیلوگرم اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone