🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31259.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چشم انسان چند مگاپیکسل دارد؟

شاید برای بسیاری از شما سوالاتی به وجود آید که آیا چشم انسان در مقابله با دوربین‌های پیشرفته‌ی کنونی می‌تواند کیفیت بهتری برای مشاهده به ارمغان آورد؟ یا اینکه چشم انسان چند مگاپیکسلی است؟ آیا ...

شاید برای بسیاری از شما سوالاتی به وجود آید که آیا چشم انسان در مقابله با دوربین‌های پیشرفته‌ی کنونی می‌تواند کیفیت بهتری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - برای مشاهده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - به ارمغان آورد؟ یا اینکه چشم انسان چند مگاپیکسلی است؟ آیا اکنون بهتر نیست همانند بسیاری از فیلم‌های علمی-تخیلی، با یک عمل جراحی دو دوربین‌ را جایگزین چشم‌هایمان کنیم؟ حال یک دانشمند و عکاس معروف پس از بررسی این مسئله بالاخره جوابی برای این سوالات یافته است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران

بر اساس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - گفته‌های دکتر راجر کلارک، چشم انسان رزولوشنی معادل ۵۷۶ مگاپیکسل دارد که دوربین‌ ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۷ یا حتی دوربین ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا ۸۰۸ فاصله قابل توجهی با آن دارد. حال سوال اساسی اینجاست آیا این مسئله بدین معنی است که چشم انسان نسبت به دوربین‌ها برتری دارد؟

رزولوشن ۵۷۶ مگاپیکسلی بدین معنی است که تصویر مشاهده شده با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - این رزولوشن بقدری وضوح و کیفیت بالایی خواهد داشت که نمی توان پیکسل‌ها را از یکدیگر تشخیص داد. البته برای گرفتن تصویری با این حجم نیاز است که این مقدار پیکسل را در زمینه دید خود ثبت کنید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران

دکتر کلارک مدعی شده که از آنجایی چشم انسان توانایی دید تنها یک نقطه را دارد، مجبور است که در محیط بچرخد تا آن را ثبت کند. بنابراین یک نگاه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - لحظه‌ای به محیط رزولوشن تصویر دریافت شده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - ار به ۵ الی ۱۵ مگا پیکسل می‌رساند.

چشم انسان ضعف‌های زیادی دارد که وجود آنها در یک دوربین به هیچ وجه قابل قبول نیست. تنها برتری انسان نسبت به دوربین آنها رزولوشن بسیار بالای آن در ثبت تصویر یک نقطه‌ی به خصوص است. بدین ترتیب مردمک نیاز دارد که در کل تصویر روبروی بچرخد تا بتواند اطلاعات لازم برای تکمیل تصویر را ثبت کند. این مسئله بدین علت است تا نقص سیستم بینایی را حل نماید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران

با این وجود اینکه چشم انسان چندمگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - است سوال اشتباهی است چرا که نمی‌توان مقایسه درستی میان این دو به عمل آورد. چرا که چشم بیشتر از آنکه تصویری را ثبت کند، همانند یک کاراگاه در تصویر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - می‌گردد و سرنخ های زیادی از محیط پیرامون خود تهیه می‌کند تا تصویر کلی توسط پردازنده‌های مغز ثبت شده و جلوی دیدگان فرد قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone