🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25443.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کشف باج افزار PureLocker که سرورهای سازمانی را هدف گرفته است

محققین امنیتی به باج افزار PureLocker برخورده اند که مستقیماً با هدف آلوده کردن سرورهای سازمانی طراحی شده و احتمالاً به یکی از خطرناک ترین گروه های هک دنیا تعلق دارد. باج افزار جدید که ...

محققین امنیتی به باج افزار PureLocker برخورده اند که مستقیماً با هدف آلوده کردن سرورهای سازمانی طراحی شده و احتمالاً به یکی از خطرناک ترین گروه های هک دنیا تعلق دارد.

باج افزار جدید که اطلاعات سرورها را رمزنگاری می کند، توسط تحلیلگران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - امنیتی شرکت Intezer و IBM X-Force شناسایی شده است. این باج افزار به خاطر استفاده از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - زبان برنامه نویسی PureBasic با نام PureLocker - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - شناخته می شود.

نوشتن باج افزار با استفاده از زبان PureBasic چندان مرسوم نیست، ولی مزایایی را در اختیار هکرها قرار می دهد. اکثر سامانه های امنیتی نمی توانند وجود کد مخرب را در این زبان تشخیص دهند. همچنین برنامه ای که به زبان PureBasic - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - نوشته شود، در هر سه سیستم عامل ویندوز، لینوکس و OS-X قابل استفاده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان

هکرها فعلاً سرورهای سازمانی را با باج افزار PureLlocker هدف گرفته اند و اطلاعات شرکت ها را رمزنگاری می کنند. واضح است که اگر درخواست چند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - ده هزار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - دلاری هکرها را پرداخت نکنید، احتمالاً هیچگاه به اطلاعات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - دست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - پیدا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - نخواهید کرد. هدف قرار دادن سرورها بیشترین آسیب را به کسب و کارها می زند، چون اطلاعات حیاتی و حساس شرکت ها را از دسترس خارج می کند.

در حال حاضر هیچ آماری از تعداد قربانیان باج افزار PureLocker وجود ندارد، ولی محققین امنیتی می گویند این باج افزار در حال حاضر در فروم های زیرزمینی در قالب خدمت (aaS) عرضه شده است. بدین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - ترتیب فقط گروه های هکری قدرتمند با پرداخت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - هزینه اولیه نسبتاً زیادی قادر به استفاده از آن هستند.

در کد منبع باج افزار PureLocker نشانه هایی از دیگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - بدافزارها دیده می شود که توسط - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - گروه های خطرناکی مثل Cobalt Gang - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - یا FIN6 استفاده شده اند. به همین دلیل کارشناسان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - معتقدند حملات با این باج افزار به شکل هدفمند و سازمان یافته انجام خواهد شد. احتمالاً - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - روش انتقال این باج افزار هم از طریق ایمیل های فیشینگ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone