🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18494.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ترند میکرو: هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ مدیران امنیت سایبری را بیکار می‌کند

تحقیق جدید شرکت امنیت ابری Trend Micro نشان می‌دهد که هوش مصنوعی بسیاری از رهبران و مدیران IT را تا سال ۲۰۳۰ بیکار خواهد کرد. تحقیق جدید Trend Micro نشان می‌دهد که بیش از دو ...

تحقیق جدید شرکت امنیت ابری Trend Micro نشان می‌دهد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - که هوش مصنوعی بسیاری از رهبران و مدیران IT را تا سال ۲۰۳۰ بیکار خواهد کرد.

تحقیق جدید Trend Micro نشان می‌دهد که بیش از دو پنجم (۴۱ درصد) رهبران صنعت IT معتقدند که هوش مصنوعی جای آنها را تا سال ۲۰۳۰ خواهد گرفت. این تحقیق از مصاحبه با ۵۰۰ مدیر، رهبر، مدیر ارشد فناوری اطلاعات (CIO) و مدیر ارشد فناوری (CTO) صنعت IT بدست آمده و جایگاه شغلی آنها را در معرض خطر می‌بیند.

تنها ۹ درصد از شرکت کنندگان این تحقیق با اعتماد به نفس گفتند که هوش مصنوعی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - جایگاه شغلی آنها را ظرف یک دهه آینده تسخیر نخواهد کرد. در واقع، نزدیک به یک سوم (۳۲ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - درصد) گفتند که تکنولوژی سرانجام - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - تمام فضای امنیت سایبری را اتوماتیک خواهد کرد به گونه‌ای که نیاز به دخالت انسان به کمترین حد برسد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران

تقریباً یک نفر از هر پنج نفر (۱۹ درصد) معتقدند که استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقا حملات هکی تا سال - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - ۲۰۲۵ به مساله‌ای عادی تبدیل خواهد شد. در حدود یک چهارم رهبران IT (۲۴ درصد) مدعی شدند تا سال ۲۰۳۰ دسترسی به داده‌ها منوط به ارائه اطلاعات بیومتریک یا DNA خواهد شد بنابراین دسترسی غیرمجاز تقریباً غیرممکن می‌شود.

شرکت کنندگان همچنین پیش‌بینی کردند در آینده نزدیک‌تر (تا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - سال ۲۰۲۵) اتفاقات زیر رخ خواهد داد:

  • کاهش سرمایه‌گذاری اکثر سازمان‌ها در مستغلات به خاطر رواج دورکاری (۲۲ درصد)
  • متحول شدن کامل شبکه‌های مخابراتی و زیرساخت‌های امنیتی توسط فناوری 5G (۲۱ درصد)
  • مستقل و خودکار شدن امنیت با استفاده از هوش مصنوعی (۱۹ درصد)
  • استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود حملات هکی به مساله‌ای عادی تبدیل خواهد شد (۱۹ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - درصد)

«Bharat Mistry»، مدیر فنی Trend Micro می‌گوید: «باید در مورد آینده واقع بین باشیم. با اینکه هوش مصنوعی ابزار سودمندی برای کمک به ما در دفاع علیه تهدیدات است، ارزش آن تنها با استفاده ترکیبی با - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر رویان استان مازندران - تخصص انسانی قابل دستیابی خواهد بود.»

بنابراین با وجودی که مدیران صنعت IT معقتدند هوش مصنوعی بسیاری از جایگاه‌های شغلی را ظرف یک دهه آینده تسخیر خواهد کرد، فعلاً جای نگرانی وجود نداشته و پیش‌بینی می‌شود شرکت‌ها در آینده با استفاده از خودکارسازی چالش‌های ناشی از کمبود مهارت‌های انسانی را جبران کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone