🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18493.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی یک وان حمام ۱۶ هزار دلاری در CES که قرار است به شما آرامش بدهد

شرکت Kohler از چندین محصول هوشمند برای حمام و دستشویی رونمایی کرده که گل سرسبد آنها وان حمام ۱۶ هزار دلاری است. وان مورد بحث Stillness Bath نام داشته و به گفته سازنده برای ساخت ...

شرکت Kohler از چندین محصول هوشمند برای حمام و دستشویی رونمایی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - کرده که گل سرسبد آنها وان حمام ۱۶ هزار دلاری است.

وان مورد بحث Stillness Bath نام داشته و به گفته سازنده برای ساخت آن از حمام‌های جنگلی ژاپن باستان الهام گرفته شده و نقش یک پناهگاه برای رهایی از استرس‌های روزانه را بازی می‌کند. طراحی این محصول به گونه‌ای است که آب از زیر وان وارد آن شده و پس از سرازیر شدن از اطراف به درون راه آب چوبی ریخته می‌شود. - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این وان می‌توان به نورپردازی آرامش‌بخش، سیستم تولید مه و رایحه‌های دلپذیر اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

محصول دیگر یک توالت هوشمند به نام Innate Intelligent Toilet است که نسخه «مقرون به صرفه‌تر» - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - محصولات قبلی این شرکت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - از جمله توالت ۷ هزار دلاری Numi - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - 2 به شمار رفته و از قابلیت‌هایی همچون بیده، درب اتوماتیک، نشیمنگاه گرم شونده و ریموت برخوردار است. این شرکت همچنین از شیر آب هوشمند Touchless Residential Bathroom Faucet رونمایی کرده که شستن دستان بدون دست زدن به شیر را امکان پذیر می‌کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

Kohler یک سیستم مخصوص برای آگاهی از نشت لوله‌های آب منزل نیز تولید کرده است. این شرکت در همکاری با شرکت دیگری به نام Phyn فعال در زمینه تشخیص نشتی لوله‌های آب از سیستمی به نام Whole Home Water Monitor رونمایی کرده که با نظارت بر فشار امواج بروز مشکل در لوله‌ها را خبر می‌دهد. این سیستم در دو نسخه DIY و پرو ساخته شده که نسخه دست ساز قابلیت نصب زیر سینک را دارد ولی نسخه پرو روی لوله اصلی آب نصب شده و در صورت تشخیص احتمال خرابی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - جریان آب را به شکل خودکار قطع می‌کند.

پکیج کامل وان هوشمند Stillness Bath همراه با سیستم نورپردازی، راه آب چوبی مخصوص، کنترل کننده دما و عمق آب، سیستم تولید مه و رایحه خوشبو با قیمت تقریبی ۱۶ هزار دلار اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone