🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39514.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا توسعه موبایل جی 7 به دلیل ناکامی واحد موبایل ال جی متوقف شده است؟

بر اساس اعلام منبع ناشناسی از داخل کمپانی ال جی، دستوراتی برای توقف توسعه موبایل پرچمدار آتی این کمپانی، یعنی جی 7 از سوی «جو سئونگ-جین» نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت ...

بر اساس اعلام منبع ناشناسی از داخل کمپانی ال جی، دستوراتی برای توقف توسعه موبایل پرچمدار آتی این کمپانی، یعنی جی 7 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از سوی «جو سئونگ-جین» نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت صادر شده و قرار است این موبایل از ابتدا مجدداً طراحی شود. همچنین با توجه به ضررهای متوالی بخش موبایل این کمپانی، اعلام شده که استراتژی های متفاوتی در زمینه بخش موبایل در راه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خواهد بود که این مسئله موجب می شود عرضه موبایل های پرچمدار این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمپانی در دوره های طولانی تری محقق شود.

در حالی که رویداد CES سال 2018 را پشت سر گذاشتیم، وضعیت بخش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - موبایل کمپانی ال جی بیش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زمان دیگری مبهم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به نظر می رسد. این شرکت در سال های اخیر به مرور میزان زیادی از سهم بازار فروش موبایل را از دست داده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است.

به گفته منبعی که درخواست کرده ناشناس بماند، مدیر عامل ال جی از تیم کسب و کار بخش ارتباطات موبایل این شرکت درخواست کرده که توسعه تلفن هوشمند جی 7 را متوقف کنند و به دنبال طراحی مجدد آن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از صفر باشند. به گفته این منبع، این دستور بلافاصله بعد از بیانیه مدیر عامل ال جی در رویداد CES 2018 به طور رسمی به کمپانی اعلام شده است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به گفته این منبع ناشناس انتظار می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رود تلفن هوشمند پرچمدار آتی این کمپانی در اواخر ماه فوریه (بهمن تا اسفند ماه سال جاری) رونمایی می شود و در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ماه مارس (اسفند سال جاری تا فرروردین سال 97) روانه بازار گردد.

در رویداد CES 2018 «جو» اعلام کرد که تغییرات اساسی در بخش زیان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ده موبایل این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمپانی انجام می شود. او گفته بود:

«ما زمانی از تلفن های هوشمند جدید رونمایی می کنیم که نیاز باشد. ولی ما به دلیل اینکه بقیه رقبا [تلفن های هوشمند خود را] عرضه می کنند، [از موبایل های خود] رونمایی نمی کنیم».

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به گفته این مدیر عامل، او تصمیم گرفته مدل های فعلی موبایل های این کمپانی را برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مدت طولانی تری در بازار نگه دارد، به عبارت دیگر می توان گفت زمان عرضه موبایل های پرچمدار این کمپانی طولانی تر خواهد شد. البته او اشاره کرده که ممکن است نام برند تلفن های هوشمند این کمپانی نیز  عوض شود.همچنین «جو» اعلام نموده که به دنبال استراتژی های بازاریابی جدید برای عرضه هستند.

در حالی که این کمپانی در زمینه ارائه لوازم خانگی خوب عمل می کند، ولی در بخش تلفن های هوشمند خود نتوانسته موفق ظاهر شود. تحت مدیریت قبلی این کمپانی، «جونو چو»، بخش تلفن های هوشمند ال جی با کسری بودجه مواجه شده بود و به میزان 219 میلیون دلار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در سه ماهه انتهایی سال 2017 از دست داده بود. بر اساس تخمین های مسئولین این کمپانی جی 7 نیز نمی تواند به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند.

بنا بر گمانه زنی های پیشین موبایل پرچمدار آتی این کمپانی دارای نسبت نمایشگر 18 به 9 خواهد بود. همچنین دوربین جلویی دوگانه برای آن در نظر گرفته خواهد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone