🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39513.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نسل سوم تکنولوژی شبکه موبایل بالاخره به کرانه‌ باختری رسید

دو اپراتور موبایل فلسطینی قصد دارند، نسل سوم تکنولوژی شبکه موبایل را تا اواسط بهمن ماه به کرانه‌ی باختری بیاورند. البته این سرویس قرار نیست در اختیار ساکنین نوار غزه قرار گیرد. روز دوشنبه «سلیمان ...

دو اپراتور موبایل فلسطینی قصد دارند، نسل سوم تکنولوژی شبکه موبایل را تا اواسط بهمن ماه به کرانه‌ی باختری بیاورند. البته این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سرویس قرار نیست در اختیار ساکنین نوار غزه قرار گیرد.

روز دوشنبه «سلیمان الظهیری» معاون وزیر ارتباط تشکیلات خودگردان گفت که اپراتور‌های Wataniya و Jawwal طی توافقاتی با رژیم صهیونیستی اجازه فعالیت در سرزمین های مادری خود را گرفته اند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

دولت خودگردان و رژیم صهیونیستی توافق نامه‌ای در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال ۱۳۹۴ امضا نمودند که بر اساس آن به اپراتورهای موبایلی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اجازه داده می‌شد شبکه‌ 3G را به کرانه باختری برسانند اما به گفته‌ی الظهیری، رژیم صهیونیستی پیاده سازی آن را تا به امروز به تعویق انداخته است و با کارشکنی های گسترده خود از ورود این نسل از شبکه موبایل به مناطق - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اشغالی خودداری کرده است.

یک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نهاد وابسته به وزارت امور نظامی اسرائیل که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مسئول هماهنگی فعالیت‌های نظامی در کرانه باختری است با ارسال یک ایمیل به رویترز اعلام نمود که طی یک سال و نیم گذشته در حال تحقیق و فعالیت برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پیاده سازی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این سرویس‌ها بوده است و انجام این تحقیقات را علت این مساله عنوان کرد.

بر اساس توافق‌نامه‌ی صلح موقت میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، کنترل امواج رادیویی در نوار غزه و کرانه‌ی باختری به عهده‌ی این رژیم خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

الظهیری همچنین خاطر نشان نمود که سرویس‌های نسل سوم تکنولوژی شبکه موبایل (3G) قرار نیست در اختیار ساکنین نوار غزه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قرار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گیرد. دو اپراتور‌ Wataniya و Jawwal - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تا به حال توانسته‌اند تنها سرویس‌های 2G خود را به نوار غزه برسانند.

جالب است بدانید اپراتور فلسطینی Jawwal که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و ۸۹۰ نیرو دارد تا به حال توانسته به ۲.۵ میلیون مشترک سرویس ارائه کند. این اپراتور ۸۰ درصد از بازار فلسطین را به خود اختصاص داده و ۹۸ درصد نوار غزه و کرانه باختری را پوشش می‌دهد.

اپراتور دوم فلسطین Wataniya نیز در سال ۲۰۰۹ آغاز به کار نموده و توانسته ۶۱۰ هزار کاربر و ۲۰ درصد بازار را تحت پوشش خود درآورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone