🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39510.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ثابت ماندن ظرفیت باتری موبایل های سری گلکسی اس 9؛ شارژدهی بهتر خواهد شد

در حالی که چند روز قبل اطلاعاتی منتسب به موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ به واسطه تصویر جعبه آن منتشر شده بود ولی یکی از اطلاعاتی که جای آن در روی جعبه خالی بود، ظرفیت ...

در حالی که چند روز قبل اطلاعاتی منتسب به موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ به واسطه تصویر جعبه آن منتشر شده بود ولی یکی از اطلاعاتی که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جای آن در روی جعبه خالی بود، ظرفیت باتری این تلفن هوشمند بود. حالا اطلاعاتی از طریق رگولاتور مخابراتی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - «ANATEL» برزیل منتشر شده که میزان ظرفیت باتری دو موبایل آتی از سری گلکسی اس 9 را مشخص می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند.

گواهینامه ای که از طریق آناتل منتشر شده نشان می دهد سامسونگ برای دو موبایل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آتی گلکسی اس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 9 و نیز گلکسی اس 9 پلاس از باتری جدیدی استفاده خواهد کرد. بر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این اساس ظرفیت باتری این دو موبایل 3000 و 3500 میلی آمپر ساعت خواهد بود. بدین ترتیب ظرفیت باتری این دو موبایل نیز مشابه با پرچمداران فعلی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود.

از آنجایی که بر اساس گزارش های قبلی دو پرچمدار آتی کمپانی کره ای قرار است از چیپست اسنپدراگون 845 (در مدل هایی که در برخی از کشور ها از جمله آمریکا عرضه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهند شد) بهره ببرند، انتظار می رود علی رغم ثابت ماندن ظرفیت باتری نسبت به نسل قبلی، با یک بار شارژ کامل تا یک روز کاربر را همراهی کنند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

همچنین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بر اساس اطلاعات فاش شده، این دو موبایل به لطف فناوری شارژ سریع نسخه +4 کوالکام می توانند در مدت زمان تنها کوتاهی شارژ شوند. البته انتظار می رود در بازارهای برخی از کشورهای دیگر، این کمپانی تلفن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های هوشمند سری گلکسی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اس 9 را با چیپست اگزینوس 9810 روانه بازار کند؛ چیپستی که تا 15 درصد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مصرف کمتری نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت.

بدین ترتیب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیش بینی می شود در نهایت تمامی نسخه های موبایل های گلکسی اس 9 سامسونگ علی رغم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ثابت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ماندن باتری در زمینه میزان شارژ دهی باتری، بهینه تر از نسل پیشین خود باشند. البته آن گروه از کاربرانی که نیاز به دوام باتری بالاتر دارند، می توانند تا معرفی احتمالی سری اکتیو موبایل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 9 در آینده صبر کنند.

بر اساس تأیید رسمی «DJ Koh»، مدیر واحد موبایل سامسونگ قرار است موبایل های سری گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل 2018 که در بارسلون اسپانیا از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 7 تا 10 اسفند ماه برگزار می شود، معرفی گردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone