🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39508.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پس از ۳ سال هنوز الگوریتم نژاد پرستانه‌ خود را درست نکرده است

براساس گزارش سایت Wired، شرکت گوگل پس از گذشت ۳ سال از گلایه کاربران به علت عملکرد الگوریتم نژاد پرستانه‌ اپلیکیشن فوتوز هنوز نتوانسته این مشکل را برطرف سازد. تنها قسمت‌هایی از سیستم الگوریتم را حذف ...

براساس گزارش سایت Wired، شرکت گوگل پس از گذشت ۳ سال از گلایه کاربران به علت عملکرد الگوریتم نژاد پرستانه‌ اپلیکیشن فوتوز هنوز نتوانسته این مشکل را برطرف سازد. تنها قسمت‌هایی از سیستم الگوریتم را حذف نموده و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به نوعی اَپ را محدود کرده تا از وقوع اتفاق‌های مشابه جلوگیری کند.

جکی السینی، برنامه نویس سیاه پوست ساکن ایالات متحده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آمریکا در  هفتم تیر ماه سال ۱۳۹۴ بر حسب اتفاق متوجه شد قابلیت دسته‌بندی خودکار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن فوتوز شرکت گوگل، تصاویر چهره او و دوستانش را در آلبومی با نام "گوریل ها" قرار داده است.تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

وی بلافاصله در همین رابطه توییتی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را خطاب به گوگل ارسال نموده و این پرسش را مطرح کرد که کمپانی ساکن مانتین ویو از چه تصاویر نمونه‌ای برای یادگیری ماشینی الگوریتم های نرم افزارش بهره گرفته که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منجر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به چنین اشتباه ناخوشایند و توهین آمیزی شده‌ است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

چند روز پیش سایت Wired، پس از گذشت سه سال سعی کرد با انجام آزمایش‌هایی، الگوریتم نژاد پرستانه‌ فعلی اپلیکشین فوتوز را بسنجد. از این رو ده‌ها هزار تصویر از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گونه‌های مختلف میمون و گوریل در این اَپ بارگذاری نمود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و متوجه شد که دسته‌بندی گوریل‌ و شامپانزه‌ در الگوریتم گوگل وجود ندارد.

این سایت حتی متوجه شد جستجوی لغات مرد سیاه (black man) و زن سیاه (black woman)، عکس‌هایی از زن و مرد‌هایی با لباس سیاه را نتیجه می‌دهد. از این هنوز دسته‌بندی با رنگ پوست مشخص در این اپ وجود ندارد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به گفته‌ی سخنگوی شرکت گوگل، کلمات gorilla (گوریل)، monkey (میمون)، chimp و chimpanzee (شامپانزه) در گوگل فوتوز از سال ۲۰۱۵ تا به حال مسدود بوده‌اند. اگرچه این دسته بندی ها البته همچنان در دیگر سرویس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های گوگل از جمله Cloud Vision API که به شرکت های دیگر فروخته می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شوند، موجودند.

عجیب است شرکت گوگل که از پیشگامان هوش مصتوعی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تجاری است نتوانسته پس از ۳ سال راه‌حل کاملی برای این مشکل بیابد و نشان می‌دهد که تعلیم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یک نرم‌افزار هوش مصنوعی می‌تواند تا چه حد مشکل باشد. مخصوصاً اگر توسط گروه‌هایی با تنوع نژادی بالا امتحان نشده باشد.تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

هنوز مشخص نیست که گوگل چرا این مسئله را رفع نکرده. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آیا نتوانسته یا نخواسته‌ که منابعی به این مشکل اختصاص دهد. شاید هم از بوجود آمدن اتفاقاتی مشابه ترسیده است اما مشخصاً سیلیکون ولی به راه حل‌های جامع و کاملی در این گونه مشکلات هوش مصنوعی بیشتر از تعمیرات کوتاه مدت نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیبان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا میشه بگید اطراف بلوار امام خمینی جلفا اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در بلوار امام خمینی شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone