🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39502.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل بخش هدست های واقعیت مجازی فیسبوک از آینده این گجت ها خبر می دهد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک به دنبال افزایش تعداد کاربران هدست های واقعیت مجازی به یک میلیارد نفر است اما این هدف با توجه اینکه در سه ماهه تابستان تنها یک میلیون هدست فروخته شده، بلندپروازانه ...

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک به دنبال افزایش تعداد کاربران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هدست های واقعیت مجازی به یک میلیارد نفر است اما این هدف با توجه اینکه در سه ماهه تابستان تنها یک میلیون هدست فروخته شده، بلندپروازانه به نظر می رسد.

فردی که این ماموریت دشوار را بر عهده گرفته کسی جز «هوگو بارا» (Hugo Barra) نیست. او تا سال 2013 مسئول - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توسعه اندروید در گوگل بود و پس از آن به عنوان یکی از مدیران ارشد شیائومی نقش برجسته ای را در رشد فوق العاده این کمپانی ایفا کرد.

وی پس از جدا شدن از شیائومی به عنوان مدیرعامل بخش واقعیت مجازی فیسبوک، جای خالی مدیرعامل آکیلس، یعنی «برندان آیریب» را پر کرد.

بارا چند روز پیش در رویداد CES اعلام کرده آکیلس در حال همکاری با شیائومی برای تولید اولین هدست واقعیت مجازی «Oculus Go» است.تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیاز نظر بارا توسعه هدست های مستقل از کامپیوتر و اسمارت فون کلید اصلی تبدیل آنها به یک جریان گسترده و افزایش تعداد کاربران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است:

استفاده از هدست های مستقل از بالاترین پتانسیل برای افزایش تعداد کاربران برخوردار است چرا که بدون دغدغه تنظیم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هدست یا قطع شدن کابل ها کافی است آن را روی سرتان بگذارید.

در ادامه خلاصه ای از مصاحبه سایت Recode با او را در حاشیه رویداد CES ارائه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده است.

آیا آکیلس پُلی برای ورود فیسبوک به بازار چین است یا این همکاری به بخش هدست محدود می شود؟

ما به دنبال همکاری با کمپانی خوشنامی بودیم که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در زمینه هدست های واقعیت مجازی نیز تجربه داشته باشد بنابرین فکر می کنیم این همکاری به آکیلس محدود شود.

چرا مدیریت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بخش هدست فیسبوک را پذیرفتید؟

نخستین تجربه کاری من کارآموزی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در یکی از مراکز والت دیزنی بود که نوعی واقعیت مجازی منسوخ شده به شمار می آید و همین کار مرا به این زمینه علاقمند ساخت.

پس از پیوستن به این مجموعه چه کارهای متمایزی صورت داده اید؟تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

یکی از مواردی که روی آن تمرکز کرده ام افزایش سهولت استفاده از هدست و عرضه آن با قیمتی مقرون به صرفه بوده است.

بزرگترین سوء تفاهم در مورد واقعیت مجازی چیست؟

به نظرم این ایده است که از هدست برای منزوی شدن و کناره گرفتن از اطرافیان و دنیای واقعی استفاده می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شود.از نظر ما هدست وسیله ای برای برقراری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ارتباط واقعی تر با کسانی است که در دسترس و نزدیکی شما قرار ندارند.

جدای از قیمت مناسب چه ایده دیگری برای جذب کاربران بیشتر دارید؟

اگرچه ما هنوز در ابتدای راه قرار داریم اما ایجاد محتوا و کاربردهای گسترده در دستور کار ما قرار دارد. برای مثال اگر و من شما دو هدست داشته باشیم باید بتوانیم با هم فیلم ببینیم، بازی کنیم، سایت ها را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مرور کنیم و کارهایی از این دست را با تجربه ای متفاوت صورت دهیم

شما در اوایل توسعه اندروید در گوگل حضور داشتید، روزهای اول - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توسعه هدست را در مقایسه با اندروید چگونه ارزیابی می کنید؟

هدست های واقعیت مجازی روزهای اول توسعه موبایل ها برای من تداعی می کنند. دورانی که با تغییر از HTML5  به توسعه پلتفرم ایستا و سپس پلتفرم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های پویا با انیمیشن و تصاویر  متحرک شروع شد و در نهایت به فراگیر شدن اسمارت فون ها منجر شد.

در این دروان ما همیشه ناچار به یادگیری مطالب جدید بودیم و اکنون همین مساله در توسعه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هدست های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - واقعیت مجازی جریان دارد.

اگر امسال تنها بتوانید به یک هدف دست پیدا کنید، این هدف چه خواهد بود؟

پیشگام شدن در توسعه هدست های واقعیت مجازی مستقل برای ما مهم ترین هدف است و با توسعه Oculus Go نخستین گام را در این زمینه برداشته ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone