🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39507.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

همکاری شش کمپانی بزرگ برای آزمایش فناوری برقراری ارتباط بین خودروها

پیش از این از همکاری ال جی و کوالکام برای توسعه فناوری ارتباطی بین ماشین ها خبر داده بودیم و حالا قرار است شش کمپانی بزرگ به صورت مشترک روی آزمایش و توسعه این فناوری کار ...

پیش از این از همکاری ال جی و کوالکام برای توسعه فناوری ارتباطی بین ماشین ها خبر داده بودیم و حالا قرار است شش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کمپانی بزرگ به صورت مشترک روی آزمایش و توسعه این فناوری کار کنند.

این کمپانی ها عبارتند از نیسان، کوالکام، اریکسون، OKI، کانتیننتال و NTT DOCOMO و قرار است در سال 2018 به توسعه فناوری C-V2X (ارتباطات خودرویی مبتنی بر شبکه سلولی) کمک - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کنند.

C-V2X می تواند در توسعه ماشین های خودران و کاهش تصادفات نقش زیادی داشته باشد چرا که امکان تبادل اطلاعات بین ماشین ها و محیط پیرامون را فراهم کند.

مسئولان کوالکام در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رابطه با C-V2X تاکید کرده اند که این فناوری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به لطف قابلیت های ابری امکان اطلاع از مسائلی که در دید مستقیم قرار ندارند را فراهم می کند.

علاوه بر این C-V2X با ابزاهایی ماننند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رادار، سنسورهای لیدار و دوربین های مورد استفاده در خودروها، سازگاری دارد.

از طرف دیگر این فناوری به شبکه های سلولی وابسته نیست و در عوض از محدوده های مخابراتی با برد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کوتاه تر استفاده می کند؛ در نتیجه ریسک هک شدن آن کاهش پیدا می کند.

هدف این کمپانی ها ارزیابی امکان استفاده از شبکه های مبتنی بر LTE-A و C-V2X برای برقراری ارتباط بین خودروها است. نتایج این آزمایشات نیز به سازمان 3GPP که وظیفه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعیین استانداردهای مربوط به فرستنده‌ها و گیرنده‌های نسل پنجم را دارد ارسال می شود تا در صورت لزوم معیارهای لازم برای استفاده از این فناوری را مشخص کند.

مواردی که قرار است آزمایش شوند شامل برقراری ارتباط ببین خودروها، بین خودرو و زیربنای راه و خودرو به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عابر پیاده است.تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربیاز آنجایی که شبکه های سلولی امکان دسترسی به سیستم های ابری پرکاربرد را فراهم می کنند یکی دیگر از موارد آزمایشی این پروژه تست ارتباط بین خودرو و شبکه های سلولی خواهد بود.

در این پروژه هر کمپانی وظیفه مشخصی را بر عهده خواهد داشت برای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مثال نیسان فراهم کردن خودروها و توسعه سناریوهای آزمایش را بر عهده دارد و چیپست های 9150 C-V2X کوالکام برای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توسعه سیستم های متصل خودروها توسط کانتیننتال به کار برده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می شوند.

- تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone