🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39512.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

این باگ های دردسرساز؛ انتشار آپدیت اندروید 8.0 برای HTC 10 متوقف شد

به تازگی شرکت HTC، آپدیت اندرورید 8.0 را در اختیار مدل‌های آنلاک شده‌ی HTC 10 (بررسی ویدیویی دیجیاتو)  قرارداده بود. پرچمدار سال ۲۰۱۶ این کمپانی از روز شنبه قادر بود نسخه‌ی نرم‌افزار 3.16.617.2 را دریافت ...

به تازگی شرکت HTC، آپدیت اندرورید 8.0 را در اختیار مدل‌های آنلاک شده‌ی HTC 10 (بررسی ویدیویی دیجیاتو)  قرارداده بود. پرچمدار سال ۲۰۱۶ این کمپانی از روز شنبه قادر بود نسخه‌ی نرم‌افزار 3.16.617.2 را دریافت کرده و صاحبان این مدل موبایل‌ می‌توانستند به روز رسانی یاد شده را دانلود کنند. اما برخلاف انتظار قبل از اینکه شخصی بتواند آپدیت جدید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را دانلود کند، شرکت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تایوانی به روز رسانی OTA جدید را که شامل آپدیت اندروید 8.0 بود از دسترس همگان خارج کرد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

دلیل این اتفاق هنوز توسط شرکت مذکور مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که برخی از صاحبان HTC 10 ابزار آنلاک بوت Sunshine S-Off را خریداری کرده و از همین طریق قادر بودند سیستم ‌عامل جدید را از RUU گرفته و فلش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنند. شاید به همین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - علت  آپدیت اندورید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اوریو توسط HTC از دسترسی خارج شده است. البته با توجه به اینکه قرار بوده این آپدیت در OTA بعدی قابل دسترسی باشد، انتظار می‌رود که کاربران زیادی از روند سخت دانلود این به روزرسانی منصرف شده‌ باشند.

کاربران منتظر توضیح کمپانی HTC درباره‌ی علت برداشته شدن آپدیت اندروید 8.0 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بوده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و امیدوارند زمان عرضه‌ی مجدد آن برای HTC 10 آنلاک شده‌ مشخص گردد. این شرکت هنوز جزئیاتی در‌این باره منتشر نکرده و البته تاریخ انتشار مجدد این سیستم عامل تعیین نشده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

البته این کمپانی تایوانی سابقه خوبی در این زمینه ندارد، دی ماه سال گذشته نیز اتفاق مشابهی در مورد به روزرسانی اندروید 7.0 نیز رخ داد. 

کمپانی تایوانی HTC عرضه برنامه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جدید را با موبایل پرچمدارش شروع کرد، اما  انتشار به روز رسانی اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شد. در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زمان این اتفاق توسط واحد آلمان شرکت مورد بحث از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی گردید و دلیل آن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هم حضور باگ های بسیار متعدد و آزاردهنده یاد شد.

چنانچه یکی از کاربران موبایل پرچمدار HTC هستید، وضعیت به روز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رسانی و نسخه سیستم عامل موبایل خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone