🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18497.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

HTTPS احتمالا به زودی به پروتکل پیش‌فرض مرورگر کروم تبدیل می‌شود

مرورگر کروم برای وصل شدن به سایت‌ها پروتکل HTTP که امنیت پایین‌تری دارد را به طور پیش‌فرض انتخاب می‌کند. حال گوگل در پی حل این مشکل بوده و می‌خواهد نسخه امن‌تر یعنی HTTPS را به ...

مرورگر کروم برای وصل شدن به سایت‌ها پروتکل HTTP که امنیت پایین‌تری دارد را به طور پیش‌فرض انتخاب می‌کند. حال گوگل در پی حل این مشکل بوده و می‌خواهد نسخه امن‌تر یعنی HTTPS را به پروتکل پیش‌فرض مرورگر خود تبدیل کند.

اگر به آدرس وب سایت‌ها دقت کنید می‌بینید که همه آنها با http یا https شروع می‌شوند. اینها پروتکل‌های انتقالی هستند که داده‌ها از طریق آنها از سایت به مرورگر شما ارسال می‌شوند و پروتکل دوم یعنی https امنیت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - بیشتری دارد. اغلب کاربران برای بازدید از سایت‌ها تنها به نوشتن آدرس آن بسنده می‌کنند و با اینکه انجام چنین کاری راحت‌تر است تصمیم گیری در مورد نوع پروتکل را بر عهده مرورگر می‌گذارد.

اگر کاربر در اولین بازدید از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - سایت پروتکل آن را مشخص نکند، کروم به طور - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - پیش‌فرض پروتکل HTTP را انتخاب می‌کند و اگر نسخه HTTPS سایت موجود باشد کاربر را به این نسخه منتقل می‌کند. کروم این انتخاب را به خاطر سپرده و در بازدیدهای آینده کاربر را به طور خودکار به نسخه امن‌تر انتقال می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی

حال گوگل در پی حل این مشکل است و آنطور که Android Central گزارش می‌کند، می‌خواهد HTTPS را به پروتکل پیش‌فرض مرورگر کروم تبدیل کند. تغییرات کدنویسی در نرم افزار Chromium Gerrit و Chromium bug tracker نشان می‌دهند که مهندسان گوگل در پی اضافه کردن یک قابلیت جدید به کروم - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - هستند که HTTPS را در صورت عدم تعیین پروتکل توسط کاربر در نوار آدرس، به عنوان پروتکل پیش‌فرض انتخاب می‌کند. کروم به مدت ۳ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - الی ۱۰ ثانیه برای وصل شدن به نسخه HTTPS سایت تلاش می‌کند و در صورت نبود آن به پروتکل HTTP متصل می‌شود.

لازم به ذکر است که توسعه قابلیت مورد بحث هنوز تمام نشده بنابراین فعال شدن آن برای کاربران احتمالاً مدتی طول خواهد کشید. اقدام گوگل برای حل این مشکل که با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - امنیت کاربران سر و کار دارد تحسین برانگیز است خصوصاً اینکه مرورگرهایی همچون Brave این مشکل را از مدت‌ها قبل حل کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone