🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18498.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سومین بدافزار در حمله سایبری به SolarWinds کشف شد

شرکت امنیت سایبری CrowdStrike که درگیر پرونده حمله به SolarWinds است، از کشف سومین بدافزار بکار رفته در این حمله سایبری گسترده خبر داد. بدافزار مورد بحث Sunspot نام داشته و پس از Sunburst و ...

شرکت امنیت سایبری CrowdStrike که درگیر پرونده حمله به SolarWinds است، از کشف سومین بدافزار بکار رفته در این حمله سایبری گسترده خبر داد.

بدافزار مورد بحث Sunspot نام داشته و پس از Sunburst و Teardrop سومین بدافزار بکار رفته در حمله سایبری به وزارتخانه‌های آمریکا به شمار می‌رود. نکته جالب اینکه Sunspot دیرتر از دو بدافزار دیگر کشف شده اما به گفته شرکت CrowdStrike اولین بدافزار استفاده شده در حمله بوده است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران

شرکت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - امنیت سایبری CrowdStrike با انتشار گزارشی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - اعلام کرد که هکرها اولین بار سپتامبر ۲۰۱۹ بوسیله بدافزار Sunspot به شبکه داخلی شرکت SolarWinds نفوذ کرده اند. این بدافزار روی نوعی نرم افزار موسوم به build server نصب شده بوده که توسعه دهندگان از آن برای گردهم‌آوری قسمت‌های کوچک نرم افزار و تبدیل آن به نرم افزار کامل استفاده می‌کنند.

CrowdStrike می‌گوید Sunspot یک - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - هدف داشته است: تحت نظر گرفتن build server برای هرگونه تغییرات کدنویسی به منظور ضربه زدن به نرم افزار مهم شرکت SolarWinds یعنی Orion. بیش از ۳۳ هزار مشتری از سراسر دنیا از این پلتفرم برای نظارت بر سیستم‌های خود استفاده می‌کنند. - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - این بدافزار به محض شناسایی کدهای سالم آنها را با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - کدهای مورد نیاز برای اجرای بدافزار دیگر یعنی Sunburst جایگزین می‌کرده است.

برخلاف دولت آمریکا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - که رسما روسیه را مسئول این حمله اعلام کرده است، SolarWinds می‌گوید با وجود انجام تحقیقات گسترده تاکنون نتوانسته هویت هکرها را شناسایی کند. این شرکت می‌افزاید هکرها از چندین سرور در ایالات متحده برای نفوذ به سیستم‌های این شرکت استفاده کرده و موفق به شبیه سازی ترافیک معتبر شبکه شده بودند، به همین دلیل توانسته‌اند تا حد زیادی ردپای خود را از بین ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وارسته نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وقت بخیر نمایندگی شما آیا اطراف فرهنگیان آمل تعمیرات جارو برقی اسنوا SVC-A2200BS داره.
پاسخ: بله در فرهنگیان شهر آمل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone