🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37820.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آیا تبلتی تاشو و دارای کیبورد فیزیکی از سامسونگ در راه است؟

سامسونگ به تازگی گواهی ثبت پتنت جدیدی را دریافت کرده که اشاره به نوعی طراحی یک تبلت تاشو دارد که حتی در بین پتنت های دیگر ثبت شده توسط این کمپانی نیز غیر معمول به ...

سامسونگ به تازگی گواهی ثبت پتنت جدیدی را دریافت کرده که اشاره به نوعی طراحی یک تبلت تاشو دارد که حتی در بین پتنت های دیگر ثبت شده توسط این کمپانی نیز غیر معمول به حساب می آید.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

درخواست ثبت پتنت مورد بحث اولین بار در آوریل سال 2015 مطرح شده و اکنون در اداره علامت تجاری و پتنت ایالات متحده به ثبت رسیده. بر اساس اطلاعات - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - منتشر شده طرح تبلت یاد شده به گونه ای است که در صورت تا شدن، اندازه آن نصف نمی شود، بلکه تنها 40 درصد کوچکتر می شود. به عبارت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دیگر تبلت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از چند نقطه به روی نمایشگر دستگاه تا می شود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

یکی از دو جهتی که تا می شود کیبوردی فیزیکی در قسمت پشتی خود دارد. به این ترتیب کاربران می توانند با تا کردن این قسمت، از کیبوردی فیزیکی که بخشی از نمایشگر را پوشانده بهره - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ببرند، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در حالی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که هنوز قسمتی از نمایشگر نیز قابل مشاهده است.

هنگامی که هر دو بخش تا می شوند، به نوعی به عنوان محافظ نمایشگر عمل می کنند که البته بخشی از نمایشگر همچنان بدون محافظت باقی می ماند.

بخش تا شونده مقابل که فاقد کیبورد است، در هنگام تا شدن به عنوان یک نمایشگر برای نشان دادن اعلان ها کاربرد دارد. با این حال مکانیزم کار این قسمت همچنان نا مشخص است.

اطلاعات دیگری که همراه با تصاویر این پتنت منتشر شده خبر از قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی می دهند. به طور دقیق تر اشاره شده که کاربران می توانند از تبلت برای برقراری تماس های تلفنی بهره ببرند.

هنوز نمی توان با اطمینان گفت که آیا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سامسونگ قصد طراحی تبلتی با طرح پتنت یاد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شده را دارد یا خیر. با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این حال در زمینه موبایل های تاشو، کمپانی کره ای چندی قبل به طور رسمی تأیید کرده بود که عرضه این موبایل شایعه نیست و در آینده روانه بازارها خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone