🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18671.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی لپ تاپ «ردمی بوک پرو» را با پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی می‌کند

شیائومی بلافاصله پس از معرفی جدیدترین چیپست‌های اینتل در نمایشگاه CES 2021، در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که لپ‌تاپ ردمی بوک پرو با بهره‌مندی از چیپست‌ جدید این شرکت معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود ...

شیائومی بلافاصله پس از معرفی جدیدترین چیپست‌های اینتل در نمایشگاه CES 2021، در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که لپ‌تاپ ردمی بوک پرو با بهره‌مندی از چیپست‌ جدید این شرکت معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - لپ‌تاپ نسل جدید ردمی بوک پرو شیائومی با بهر‌مندی از پردازنده سری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - «H» تایگر لیک با چیپست ۱۰ نانومتری H35 و گرافیک مجتمع - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - Xe که قدرتمندتر از سری «U» است، در دسترس کاربران قرار گیرد.

پردازنده‌های جدید اینتل همگی دارای چهار هسته و هشت رشته هستند که تا فرکانس ۵۰ گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کنند. طبق گفته اینتل، ‌در نیمه اول سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۰ مدل لپ‌تاپ با پردازنده‌های جدید این شرکت به بازار عرضه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان

لپ‌تاپ ردمی بوک پرو شیائومی نیز یکی از این دستگاه‌ها خواهد بود که با بهره‌مندی از پردازنده جدید به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - می‌شود. لپ‌تاپ‌های این سری قیمت مناسبی دارند و در عین حال از نظر عملکرد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده‌اند و با وزن سبکی که دارند، انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - بتوانند فروش خوبی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - در سال جدید میلادی برای خود رقم بزنند.

اطلاعات دقیقی در مورد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - تاریخ رونمایی این لپ‌تاپ جدید در دست نیست. ممکن است شیائومی ردمی بوک پرو را ماه آینده در رویدادی اختصاصی معرفی کند. پیشتر نیز گفته شده بود که شیائومی قصد دارد ماه آینده از گوشی‌های هوشمند سری ردمی K40 نیز رونمایی کند. البته هنوز معلوم نیست لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - و گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت همزمان و در یک رویداد رونمایی خواهند شد یا خیر.

همچنین این احتمال هم وجود دارد که شیائومی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - ردمی بوک - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - پرو را همزمان با کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۲۱ رونمایی کند که تاریخ برگزاری آن حدودا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - نزدیک به تاریخ کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۱ است. کنگره - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مریوان استان کردستان - جهانی موبایل بارسلونا قرار است از ۵ تا ۷ اسفندماه (۲۳ تا ۲۵ فوریه) برگزار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهدیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر میشه بگید مرکز شما سمت بیمارستان مریوان کار انجام میده.
پاسخ: بله در بیمارستان شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone