🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12408.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت ARM استفاده هواوی از معماری Armv9 را ممکن می‌کند

شرکت انگلیسی «ARM» به تازگی اعلام کرده که آخرین معماری Armv9 این شرکت تابع مقررات تجاری ایالات متحده آمریکا نیست و به همین دلیل می‌تواند مجوز استفاده از این فناوری را در اختیار هواوی قرار ...

شرکت انگلیسی «ARM» به تازگی اعلام کرده که آخرین معماری Armv9 این شرکت تابع مقررات تجاری ایالات متحده آمریکا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - نیست و به همین دلیل می‌تواند مجوز استفاده از این فناوری را در اختیار هواوی قرار دهد. در این صورت مشکلات - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - زنجیره تامین غول فناوری چینی کمتر خواهد شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی «SCMP»، با توجه به اینکه فعالیت شرکت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - انگلیسی چیپست ARM تابع مقررات تجاری ایالات متحده نیست،‌ در نتیجه می‌تواند آخرین فناوری تراشه را در اختیار هواوی قرار دهد. به فرمان اجرایی ترامپ، غول فناوری چینی در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار گرفت و به تبع - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - آن بسیاری از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت‌های آمریکایی همکاری خود را با - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - هواوی به حالت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - تعلیق درآورده یا متوقف کردند. تحریم هواوی مشکلات بسیاری را در زنجیره تامین هواوی به وجود آورد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان

«ایان اسمیت» معاون بازاریابی راهکارهای شرکت Arm در جریان رویداد مطبوعاتی در پکن اعلام کرد:

«پس از بررسی جامع شرایط، شرکت Arm به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - این نتیجه رسید که می‌تواند مجوز استفاده از معماری Arm v9arch را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - که تابع - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - مقررات تجاری ایالات متحده نیست، در اختیار هواوی قرار دهد.»

این شرکت بررسی‌های خود را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - با آژانس های دولتی مرتبط با موضوع در ایالات متحده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - نیز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - اشتراک گذاشته است تا در مورد این تصمیم خود را اعلام کنند. شرکت ARM معمولا معماری‌های چیپست را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - به شرکت‌های مختلفی از جمله اپل، سامسونگ الکترونیک و کوالکام - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - می‌فروشد و به آنها مجوز استفاده از آنها را می‌دهد. - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - به عبارت دیگر، فناوری این شرکت تاثیر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - شگرفی روی صنعت گوشی‌های هوشمند دارد که اکنون در سایر بازارها از جمله کامپیوترهای شخصی و سرورها نیز جایگاه خود را پیدا کرده است.

معماری جدید V9 که اخیرا معرفی شده، - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - مجوزش می‌تواند در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مینودشت استان گلستان - اختیار های‌سیلیکون قرار بگیرد. هواوی هنوز توضیحی در مورد مجوز توسعه چیپست با معماری V9 ارائه نکرده. حال باید دید در این میان هواوی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone