🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12416.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اپ کاربردی Stack را برای اسکن و مدیریت اسناد معرفی کرد

تیم «Area 120» گوگل که سابقه درخشانی در توسعه اپلیکیشن‌های سبک و کاربردی دارد، برنامه اسکنر جدیدی به نام «Stack» با قابلیت‌های خوبی توسعه داده‌اند که از روز نهم فروردین‌ماه به گوگل پلی استور اضافه ...

تیم «Area 120» گوگل که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - سابقه درخشانی در توسعه اپلیکیشن‌های سبک و کاربردی دارد، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - برنامه اسکنر جدیدی به نام «Stack» با قابلیت‌های خوبی توسعه داده‌اند که از روز نهم فروردین‌ماه به گوگل پلی استور اضافه شده و تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بار دانلود شده است.

برنامه Stack قابلیت‌های کم و بیش مشابهی با سایر اپلیکیشن‌‌های اسکن اسناد و مدارک دارد و امکان اسکن کردن با کیفیت خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این تفاوت که اپلیکیشن جدید اسکنر، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - به صورت مناسبی فایل‌های اسکن شده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - را دسته بندی و سازماندهی کرده و سپس فایل‌ها را در گوگل درایو ذخیره می‌‌کند. در نتیجه مدیریت فایل‌های اسکن شده ساده‌تر و راحت‌تر از همیشه خواهد بود.

کاربران به راحتی می‌توانند از طریق دوربین گوشی هوشمند اسناد مورد نظر خود را اسکن کرده و در فرمت عکس یا فایل PDF‌ ذخیره کنند. فایل‌های اسکن شده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - اعم از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - صورتحساب‌‌ها، رسیدهای بانکی، اسناد هویتی مثل کارت ملی و شناسنامه در کنار سایر مدارک به شکل مناسبی طبقه بندی و سازماندهی می‌شوند. در نتیجه کاربران به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - راحتی می‌توانند به اسناد و مدارک اسکن شده دسترسی داشته باشند.

به علاوه امکان ذخیره برخی فایل‌های اسکن شده خاص در پوشه‌ای جداگانه وجود دارد تا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - کاربران بتوانند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - به سرعت به آنها دسترسی داشته باشند. در واقع یکی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - از ویژگی‌های خوب این برنامه امکان سازماندهی سریع و آسان فایل‌ها و اسناد اسکن شده است. همچنین امکان جستجوی اسناد اسکن شده برای کاربران فراهم شده است.

از سوی دیگر اپلیکیشن Stack به قوانین مربوط به رعایت حریم خصوصی کاربران اهمیت ویژه‌ای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - نشان می‌دهد. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - کاربران می‌توانند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - برای حفاظت از داده‌های خود، تایید هویت بیومتریکی از طریق - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - اثرانگشت را برای برنامه تعریف کنند. اپلیکیشن Stack کاملا رایگان است و هیچ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - گونه تبلیغ یا خرید درون برنامه‌ای برای آن تعریف نشده است.

در حال حاضر کاربران ایالات متحده و برخی کشورهای خاورمیانه می توانند اپلیکیشن جدید - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر تایباد استان خراسان - اسکنر Stack را از طریق گوگل پلی استور دانلود کنند. جالب است که کاربران انگلستان هنوز به این برنامه دسترسی ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone