🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14783.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل صدرنشین فروش گوشی‌های 5G بازار در سه ماهه اول ۲۰۲۱ شد

گزارش «استراتژی آنالتیکس» نشان می‌دهد اپل با فروش ۴۰.۴ میلیون دستگاه آیفون 5G در فصل اول ۲۰۲۱ در جایگاه اول و قبل از اوپو با ۲۱.۵ میلیون موبایل 5G قرار دارد. ویوو و شیائومی نیز ...

گزارش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان - «استراتژی آنالتیکس» نشان می‌دهد اپل با فروش ۴۰.۴ میلیون دستگاه آیفون 5G در فصل اول ۲۰۲۱ در جایگاه اول و قبل از اوپو با ۲۱.۵ میلیون موبایل 5G قرار دارد. ویوو و شیائومی نیز با پیشی گرفتن از سامسونگ، کره‌ای ها را در جایگاه چهارم قرار دادند.

در حالیکه گزارش کانالیس از صدرنشینی سامسنونگ در عرضه گوشی‌های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۱ خبر داده بود، اما این شرکت نتوانست بیشترین آمار عرضه موبایل‌های 5G را به نام خود بزند.

گزارش منتشر شده از سوی استراتژی آنالتیکس نشان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان - می‌دهد که تاج پادشاهی بیشترین فروش موبایل 5G در سه ماهه اول سال جاری میلادی به اپل منتقل شده است. اما - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان - جاب تعجب است که چرا سامسونگ در رتبه چهارم جدول رتبه بندی فروش موبایل 5G بازار در فصل اول ۲۰۲۱ قرار گرفته و سهم بازار گوشی‌های هوشمند با قابلیت اتصال به شبکه 5G این شرکت از ۳۴.۶ درصد در مدت مشابه سال قبل به ۱۲.۷ درصد کاهش یافته است. البته باید در نظر داشت که کره‌ای‌ها ۱۷ میلیون دستگاه گوشی 5G در فصل اول ۲۰۲۱ به بازار عرضه کرده‌اند که رشد ۱۰۵ درصدی سالانه را نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان

اپل با معرفی گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G توانست توجه کاربران را جلب کند و فروش خوبی را برای خود رقم بزند. پیشتر نیز برآوردهای انجام شده نشان می‌داد که اپل بتواند بیشترین فروش موبایل 5G بازار را از آن خود کند.

اپل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان - در فصلی که گذشت موفق شد ۴۰.۴ میلیون دستگاه آیفون 5G به فروش برساند و ۳۰.۲ درصد سهم بازار را از آن خود کرد. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان - باید به این نکته نیز توجه داشت که سه ماهی که گذشت، اولین فصلی است که اپل آیفون 5G به بازار عرضه می‌کند.

اوپو نیز با عرضه ۲۱.۵ میلیون دستگاه موبایل 5G و سهم بازار ۱۶.۱ درصدی، جایگاه دومین را در در این رتبه بندی از آن خود کرد.  ویوو نیز با رشد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان - بی‌نظیر ۶۴۶ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سنندج استان کردستان - درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و فروش ۱۹.۴ میلیون دستگاه موبایل 5G در جایگاه سوم و قبل از شیائومی با فروش ۱۶.۶ میلیون دستگاه 5G و رشد ۵۶۴ درصدی ایستاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone