🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12402.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: شش اپلیکیشن برای آنالیز و عیب‌یابی شبکه‌های وای فای

وای فای واقعا تکنولوژی ملال‌آوری است. بله، هر چقدر وای فای اتصال بی‌سیم ما به اینترنت را آسان کرده، همانقدر هم مشکلات ارتباطی ریز و درشت داشته که حتما شما هم بارها و بارها با ...

وای فای واقعا تکنولوژی ملال‌آوری است. بله، هر چقدر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - وای فای اتصال بی‌سیم ما به اینترنت را آسان کرده، همانقدر هم مشکلات ارتباطی ریز و درشت داشته که حتما شما هم بارها و بارها با آن‌ها برخورد داشته‌اید. اما خوشبختانه ابزار و نرم‌افزارهایی هستند که برای آنالیز وای فای و عیب‌یابی این شبکه‌ها طراحی شده‌اند.

این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کنند که ضمن شناخت نقاط ضعف، تحلیل درست و جامعی از وضعیت شبکه‌های وای فای خانگی یا اداری داشته باشید و برای حل مشکلات آن‌ها اقدام کنید. در ادامه شش اپ کاربردی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - در این رابطه را به شما معرفی خواهیم کرد.

Analiti

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

اپلیکیشن Analiti مجموعه‌ای از ابزارهای وای فای است که در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - امور مختلفی به کمک‌تان می‌آیند. اولین ابزار تست سرعت اینترنت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - است که سرعت دانلود و آپلود و ضعف‌های احتمالی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - این دو فاکتور را برایتان آشکار می‌کند. اما در کنار تست سرعت Analiti چند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - ابزار دیگر برای شناسایی مشکلات اتصال وای فای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - هم در خود دارد.

به عنوان مثال یک ابزار پینگر در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - که سریع‌ترین سرورهای DNS را پیدا کنید. ابزار دیگری هم هست که روی نمودار بهترین و پرسرعت‌ترین کانال‌های وای فای ممکن برای اتصال سریع‌تر را به شما می‌شناساند. Analiti - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - رایگان است اما با پرداخت دو دلار می‌توانید هم تبلیغات را پاکسازی کنید و هم به یک سری ابزار ویژه دسترسی داشته باشید.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

Analiti

سازنده: analiti - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - Experts Group قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:

First Row Network Scanner

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

این اپلیکیشن دقیقا همان کاری را می‌کند که از اسمش بر می‌آید. با اسکن کردن شبکه وای فای، فعالیت‌های آن را تحت پایش قرار می‌دهد. با استفاده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - از این اپ نه تنها دیوایس‌های استفاده کننده از وای فای را می‌بینید، بلکه میزان دیتایی که توسط هر کدام در لحظه در حال استفاده شدن است را هم پایش خواهید کرد. این قابلیت می‌تواند تا حد زیادی دلیل کند بودن وای فای خانگی یا محل کار شما را مشخص کند.

اما به غیر از این مورد اپلیکیشن ابزارهای دیگری هم دارد. از جمله ابزار پایش پینگ، اسکن پورت و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - محاسبه آی پی و ... که همگی در تشخیص نقاط ضعف وای فای و رسیدن به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - ایده‌آل‌ترین وضعیت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - ممکن به کمک‌تان خواهند آمد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

Network Scanner

سازنده: First Row قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4 مگابایت زبان:

GlassWire

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

گلس‌وایر یک اپلیکیشن چند منظوره و کاربردی است. با این اپ می‌توانید به صورت لحظه‌ای ببینید که کدام اپلیکیشن‌ها مشغول استفاده از وای فای یا دیتای موبایلتان هستند. همچنین گلس‌وایر یک نسخه دسکتاپ هم دارد که به شما اجازه می‌دهد کلیه اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در حال استفاده از پهنای باندتان هستند را مشاهده و پایش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - کنید.

گلس وایر از لحاظ امنیتی هم اپ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - حائز اهمیتی است چرا که اتصال اپلیکیشن‌ها به اینترنت و تبادل یا عدم تبادل دیتا توسط آن‌ها در پس‌زمینه را هم به اطلاعتان می‌رساند. نسخه اندروید اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید اما برای نسخه ویندوز لازم است به وبسایت این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - محصول مراجعه نمایید.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

GlassWire

سازنده: SecureMix LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:

Network Analyzer Pro

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

با اطمینان تقریبا کاملی می‌توان گفت که Network Analyzer Pro حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن اندروید برای آنالیز وای فای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - به شمار می‌آید. این محصول ابزار مختلفی دارد که همگی برای آنالیز، شناسایی مشکلات و بهبود اتصال وای فای شما کاربرد دارند.

از جمله - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - این ابزارها می‌توان به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - یک سیگنال‌سنج حرفه‌ای وای فای، اسکنر LAN و نمایش نتورک‌هایی که از چندین پروتکل تشکیل شده‌اند اشاره کرد. همچنین نمایش قدرت سیگنال، ازدحام کانال‌ها، پینگ، Traceroute (ابزار اندازه‌گیری تأخیر در شبکه) و پورت اسکنر هم از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - دیگر امکانات تخصصی هستند که این اپ در اختیار شما قرار می‌دهد.

Network Analyzer Pro با این حجم از امکانات، طبیعتا رایگان نیست و با هزینه چهار دلار می‌توانید آن را خریداری کنید هر چند نسخه‌های ماد و آنلاک آن را هم می‌توان پیدا کرد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

Network Analyzer Pro

سازنده: Techet قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 12.4 / 7 مگابایت زبان:

PingTools

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

PingTools هم جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آنالیز وای فای به شمار می‌رود و عمده این محبوبیت را مدیون ابزار متعددش در شناسایی مشکلات بوده. تست سرعت، پورت اسکنر، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - وای فای اسکنر، ابزار تریس روت، ابزار تست پینگ و مانیتورینگ شبکه وای فای از جمله این ابزار کاربردی به شمار می‌آیند.

به لطف این اپلیکیشن امکان تشخیص مشکلات یا حداقل وجود مشکل در اتصالات وای فای فراهم می‌شود. همچنین برای پایش ترافیک و میزان تبادل داده هم اپلیکیشن بسیار کارآمدی ظاهر می‌شود. این اپلیکیشن دارای دو نسخه رایگان و حرفه‌ای است که در نسخه پولی حرفه‌ای خبری از تبلیغات نیست و چند ابزار اختصاصی هم در آن می‌بینید.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

PingTools Network Utilities

سازنده: StreamSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:

WiFi Analzyer and Surveyor

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

کاربرد این اپلیکیشن در پیدا کردن نقاط کور وای فای است. WiFi Analzyer and Surveyor می‌تواند نقشه‌ای از خانه‌تان بسازد و قدرت سیگنال وای فای در گوشه گوشه خانه را برایتان بسنجد. در این صورت می‌توانید بفهمید که کدام قسمت‌ها ضعیف‌ترین و در کدام قسمت‌ها بهترین سیگنال را می‌گیرید.

خوشبختانه این اپلیکیشن رایگان است و خبری از تبلیغات هم در آن نیست و با لذت تمام می‌توانید از آن استفاده کامل را ببرید.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان

WiFi Analyzer and Surveyor

سازنده: ManageEngine قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.5 مگابایت زبان:

اگر شما هم اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خدابنده استان زنجان - خوبی در این رابطه می‌شناسید، از شما دعوت می‌کنیم که در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone