🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12411.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A82 5G مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در گوگل پلی کنسول رویت شد

سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی هوشمند میان‌رده پریمیوم به نام گلکسی A82 5G است که به عنوان جایگزین گلکسی A80 وارد بازار می‌شود. حالا مشخصات سخت افزار، نرم افزاری و رندر این دستگاه از طریق ...

سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی هوشمند میان‌رده پریمیوم به نام گلکسی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - A82 5G است که به عنوان جایگزین گلکسی A80 وارد بازار می‌شود. حالا مشخصات سخت افزار، نرم افزاری و رندر این دستگاه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - از طریق گوگل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - پلی کنسول به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

این گوشی هوشمند با نام گلکسی A کوانتوم ۲ و شماره مدل SM-A826S در گوگل پلی کنسول رویت شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - که در حقیقت همان گلکسی A82 5G برای بازار کره جنوبی است. در رندر مربوط به این دستگاه، پنل جلویی آن به نمایش گذاشته شده که از وجود یک حفره در مرکز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - بخش بالایی نمایشگر خبر می‌دهد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - رزولوشن فول اچ دی پلاس و اندروید ۱۱ مجهز می‌شوند و همچنین قدرتش را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس (SM8150P) تامین می‌کند. سامسونگ برای این محصولش ۶ گیگابایت رم درنظر می‌گیرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان

در حالی که گلکسی A80 به دوربین اصلی چرخان مجهز شده که به عنوان دوربین سلفی هم کارایی دارد، کره‌ای‌ها برای نسل جدید آن دوربین سلفی عادی درنظر می‌گیرند که درون حفره نمایشگر خودنمایی می‌کند. چنین موضوعی با گزارش‌های گذشته مبنی بر استفاده از دوربین چرخان متفاوت است.

طبق اطلاعات گذشته گلکسی A82 5G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 و بلوتوث ۵.۰ مجهز می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر نشده است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ این دستگاه را در بازار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - کره جنوبی به تراشه QRNG یا مولد اعداد تصادفی کوانتومی مجهز شود تا امنیت آن نسبت به گوشی‌های معمولی افزایش یابد. انتظار نمی‌رود گلکسی A82 5G در بازار دیگر کشور با چیپ QRNG عرضه شود.

گوشی گلکسی A کوانتوم سامسونگ با نمایشگر سوپر امولد ۶.۷ اینچی، چیپ اگزینوس ۹۸۰، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر هشتپر استان گیلان - میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی روانه بازار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone