🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12400.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل آزمایش کوکی‌های جدید مبتنی بر حریم خصوصی خود را آغاز کرد

گوگل آزمایش فناوری «یادگیری پراکنده‌ی هم‌پایه‌ها» (FLoC) را برای توسعه‌دهندگان آغاز کرد. فناوری FLoC جایگزینی برای کوکی‌های شخص ثالث است که به جای ردیابی سوابق وبگردی‌های تک‌تک کاربران، مبتنی بر رفتار گروهی از کاربران اینترنت ...

گوگل آزمایش فناوری «یادگیری پراکنده‌ی هم‌پایه‌ها» (FLoC) را برای توسعه‌دهندگان آغاز کرد. فناوری FLoC جایگزینی برای کوکی‌های شخص ثالث است که به جای ردیابی سوابق وبگردی‌های تک‌تک کاربران، مبتنی بر رفتار گروهی از کاربران اینترنت (همان هم‌پایه‌ها) به گردآوری اطلاعات - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - می‌پردازد و متناسب با این اطلاعات به آن‌ها تبلیغ نشان می‌دهد.

«مارشال ویل»، مدیر محصول پروژه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - Privacy Sandbox گوگل می‌گوید: «مرورگر شما با FLoC تعیین می‌کند که چه گروه هم‌پایه‌ای بیشترین نزدیکی را با سوابق اخیر وبگردی شما دارد. این فناوری شما را با هزاران کاربر دیگری که سوابق وبگردی مشابهی دارند در یک گروه قرار می‌دهد. شماره شناسایی گروه هم‌پایه تنها اطلاعاتی است که هنگام - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - درخواست سایت‌ها در اختیارشان قرار داده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - می‌شود. این سازوکار با کوکی‌های شخص ثالثی که به شرکت‌ها اجازه ردیابی تک‌تک افراد در وب‌سایت‌های مختلف - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - را می‌دهد، فرق می‌کند.»

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان

دوره آزمایشی FLoC برای گروه کوچکی از توسعه‌دهندگان در استرالیا، برزیل، کانادا، هند، اندونزی، ژاپن، مکزیک، نیوزلند، فیلیپین و آمریکا فعال شده است. البته اگر توسعه‌دهندگان کوکی‌های شخص ثالث را در نسخه فعلی کروم خود غیرفعال کرده باشند، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - به این فناوری آزمایشی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - دست پیدا نمی‌کنند.

این برنامه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - بخشی از استراتژی گوگل برای حذف کوکی‌های شخص ثالث از کروم و جلوگیری از فروش تبلیغات بر اساس فعالیت‌های تحت وب تک‌تک افراد است. فروش تبلیغات یکی از ارکان اصلی امپراتوری گوگل و موضوع اصلی بسیاری از پرونده‌های ضدانحصار این شرکت محسوب می‌شود.

چند هفته پیش «کن پکستون»، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - دادستان کل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - تگزاس در خصوص اضافه شدن سیستم جدید FLoC پیرامون پرونده قضایی گوگل گفت این فناوری مشکل اصلی شکایت‌ها را برطرف نمی‌کند. مجموعا ۱۵ ایالت در این پرونده دخیل هستند و وزارت دادگستری آمریکا هم احتمالا به آن‌ها ملحق خواهد شد.

گوگل در اواسط ماه مارس در بیانیه‌ای گفت: «ما با همکاری فعالان بازار از طریق پروژه Privacy Sandbox مشغول کار روی جایگزین‌هایی با تمرکز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - بر حریم خصوصی برای کوکی‌های شخص ثالثی هستیم که از اینترنت آزاد و باز حمایت می‌کنند. همان‌طور که گفته بودیم، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - ما کوکی‌های شخص ثالث را با روش‌های جایگزین ردیابی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر همدان استان همدان - کاربران در سراسر وب تعویض نخواهیم کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone