🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12394.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل سال آینده میلادی از راه می‌رسد

سال‌هاست گزارش‌های مختلفی در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر می‌شود. حالا «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل در آخرین یادداشتش از رونمایی هدست واقعیت ترکیبی در سال ۲۰۲۲، عینک واقعیت افزوده در اواسط ۲۰۲۵ و ...

سال‌هاست گزارش‌های مختلفی در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر می‌شود. حالا «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل در آخرین یادداشتش از رونمایی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی - هدست واقعیت ترکیبی در سال ۲۰۲۲، عینک واقعیت افزوده در اواسط ۲۰۲۵ و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی - لنزهای تماسی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی - واقعیت افزوده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی - در فاصله سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۴۰ خبر داده است.

تحلیلگر اپل در یاداشت خود به این نکته اشاره کرده که هدست اپل با تمرکز بر تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در دسترس کاربران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی - قرار خواهد گرفت. حال آنکه عینک‌های هوشمند و لنز تماسی این شرکت ظاهرا قرار است با تمرکز روز کاربردهای واقعیت افزوده به بازار عرضه شوند.

طبق یادداشت مینگ-چی کو، اگر اپل بتواند برخی مشکلات فنی هدست واقعیت ترکیبی را حل کند، ممکن است وزن هدست به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی - ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم برسد. این در حالی است که وزن نمونه‌های اولیه هدست واقعیت ترکیبی حدودا ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم اعلام شده است. این تحلیلگر همچنین در یادداشت خود به این نکته اشاره کرده که احتمالا هدست واقعیت ترکیبی اپل با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اراک استان مرکزی

به علاوه وی معتقد است که این محصول اپل با بهره‌مندی از نمایشگرهای مینی OLED سونی، تجربه کاربری به مراتب بهتری را به نسبت به محصولات فعلی بازار در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ظاهرا اپل تصمیم گرفته روی توسعه هدست واقعیت ترکیبی به عنوان محصولی مستقل از آیفون کار کند.

در گزارش‌های قبلی به رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال ۲۰۲۲ با قیمتی در حدود ۳۰۰۰ دلار اشاره شده بود. یکی از منابع آگاه در بهمن ماه نیز اطلاعاتی در مورد این محصول منتشر کرده بود. براساس اطلاعات فاش شده از سوی این منبع مطلع، انتظار می‌رود هدست واقعیت ترکیبی کوپرتینویی‌ها احتمالا با ۱۲ دوربین برای ردیابی حرکات بدن، دو نمایشگر با رزولوشن 8K و فناوری پیشرفته ردیابی چشم مجهز شده  و قابلیت نمایش محتوای ویدیویی از دنیای واقعی را هم داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone