🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12391.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گوشی گلکسی A72 را به قابلیت «زوم فضایی» و اسپیکر استریو مجهز می‌کند

سامسونگ در آینده نزدیک از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی می‌کند. در کنار گلکسی A52، شاهد معرفی گلکسی A72 هم خواهیم بود که به تازگی مشخصات آن به همراه برخی ویژگی‌هایش افشا شده‌اند. مدت‌هاست ...

سامسونگ در آینده نزدیک از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی می‌کند. در کنار گلکسی A52، شاهد معرفی گلکسی A72 هم خواهیم بود که به تازگی مشخصات آن به همراه برخی ویژگی‌هایش افشا شده‌اند.

مدت‌هاست شاهد انتشار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - گزارش‌ها درباره نسل بعدی گلکسی A51 و گلکسی A71 هستیم که طبق آن‌ها، با محصولات قابل توجهی روبه‌رو خواهیم شد. کره‌ای‌ها می‌خواهند برخی از ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار را به این دستگاه‌های میان‌رده بیاورند.

دیروز تصاویر واقعی گلکسی A52 منتشر شدند که از شباهت بالای آن با رندرها خبر می‌دادند. طبق این تصاویر، سامسونگ برای میان‌رده جدیدش دوربین اصلی چهارگانه درون یک ماژول مستطیلی شکل، استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی درنظر می‌گیرد.

حالا شاهد افشای اطلاعات جدیدی درباره گلکسی A72 هستیم. این گوشی هوشمند هم به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود و مانند برادرش دارای لرزشگیر اپتیکال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - برای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خود خواهد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - بود. علاوه بر این، سامسونگ این محصولش را به اسپیکر استریو مجهز می‌کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی

این گوشی در نسخه‌های 4G و 5G از راه می‌رسد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - که مدل اول از نمایشگر با رفرش ریت ۹۰ هرتز و البته چیپست نه چندان قدرتمند اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - 720G بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این دستگاه را در نسخه‌های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - حافظه داخلی سفارش دهند که البته هردو نسخه از کارت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - حافظه خارجی پشتیبانی می‌کنند. مدل 5G این دستگاه از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون 750G بهره می‌برد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی

یکی از ویژگی‌های جذاب - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - این گوشی، «زوم فضایی» خواهد بود که تا به امروز تنها برای گوشی‌های پرچمدار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته. با این ویژگی می‌توان به زوم ۳۰ برابری دست پیدا کرد که چنین وظیفه‌ای برعهده دوربین تله فوتو ۸ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی A72 همچنین با قابلیت عکاسی در شب از راه می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی

با توجه به حجم بالای اطلاعات، انتظار می‌رود در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر محلات استان مرکزی - آینده نزدیک با جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ روبه‌رو شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone