🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12422.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ می‌خواهد ثابت کند گلکسی S7 گوشی موبایل نیست

سامسونگ ظاهرا به هر روشی متوسل شده تا گلکسی اس ۷ را در آفریقای جنوبی به عنوان هر وسیله‌ای به جز «تلفنی برای شبکه‌های سلولار» معرفی کند تا تعرفه کمتری بپردازد و مشمول تخفیف مالیاتی ...

سامسونگ ظاهرا به هر روشی متوسل شده تا گلکسی اس ۷ را در آفریقای جنوبی به عنوان هر وسیله‌ای به جز «تلفنی برای شبکه‌های سلولار» معرفی کند تا تعرفه کمتری بپردازد و مشمول تخفیف مالیاتی شود، ولی در این کار موفق نبوده چون گلکسی اس ۷ در هر صورت یک تلفن همراه است و می‌تواند به شبکه‌های مخابراتی متصل گردد.

مشاهده تلاش یک غول فناوری چندملیتی برای بازتعریف ماهیت یک دستگاه به منظور دریافت تخفیف مالیاتی در نوع خود عجیب و جالب است. طبق گزارش‌ها، سامسونگ با کمک یک متخصص فناوری اطلاعات به نام «ون ویک» مدعی است گلکسی اس ۷ صرفا وسیله‌ای است که برای ارسال و دریافت گفتگوها یا سایر اصوات، تصاویر یا داده‌ها اجازه ارتباط با شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم را پیدا می‌کند، اما این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - دستگاه تلفنی برای شبکه‌های سلولار نیست.

این شرکت کره‌ای می‌گوید دستگاه آن‌ها یک کامپیوتر جیبی است، بنابراین نباید مثل تلفن‌ها مشمول مالیات شود. نکته جالب این‌جاست که گلکسی اس ۷ حتی امکان استفاده از سیستم DeX را ندارد. سامسونگ در انتهای ادعای خود نتیجه می‌گیرد که هدف اولیه گلکسی اس ۷ اتصال به اینترنت و ارائه قابلیت دسترسی به موسیقی، بازی و شبکه‌های اجتماعی بوده است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی

سازمان «خدمات درآمد آفریقای جنوبی» البته این ادعا را رد کرده و همچنان گلکسی اس ۷ را به عنوان تلفنی برای شبکه‌های سلولار می‌شناسد. این سازمان می‌گوید اگرچه تلفن‌ها در طول سال‌های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند، اما همچنان کیبورد، بلندگو، میکروفن و سیم کارت دارند و این ویژگی‌ها دقیقا همان چیزهایی هستند که برای ارتباط با بقیه از طریق شبکه‌های سلولار استفاده می‌شوند.

قاضی این پرونده می‌گوید ارائه قابلیت‌های موجود در کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها باعث نمی‌شود که گلکسی اس ۷ قابلیت‌های خود را به عنوان یک تلفن عادی از دست بدهد. او تاکید می‌کند که مصارف این دستگاه در فضای اینترنت باعث تغییر ماهیت و خصوصیت اصلی آن نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone