🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  3. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری پکیج باید به گونه ای باشد که موارد ایمنی حفظ شود و بهتر است در کنارآن تهویه هوا وجود داشته باشد.
  5. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12412.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 5000G با معماری Zen 3 افشا شد

اواخر سال گذشته میلادی AMD از پردازنده‌های دسکتاپ سری رایزن ۵۰۰۰ هزار رونمایی کرد و در نمایشگاه CES 2021 هم نسخه مخصوص لپ‌تاپ‌های این پردازنده‌ها معرفی شدند. حالا باید منتظر نسخه APU یا واحد پردازش ...

اواخر سال گذشته میلادی AMD - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از پردازنده‌های دسکتاپ سری رایزن ۵۰۰۰ - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هزار رونمایی کرد و در نمایشگاه CES 2021 هم نسخه مخصوص لپ‌تاپ‌های این پردازنده‌ها معرفی شدند. حالا باید منتظر نسخه APU یا - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - واحد پردازش سریع AMD باشیم. در همین راستا مشخصات APUهای AMD Ryzen 5000G افشا - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده‌اند.

به تازگی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «momomo_us» مشخصات این پردازنده‌ها را افشا کرده است. به گفته این منبع، APUهای جدید AMD با نام «Cezanne» در سه مدل وارد بازار - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌شوند که بالاترین - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن‌ها از ۸ هسته و پایین‌تر از ۴ هسته بهره می‌برد.

بالاترین مدل - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Ryzen 7 5700G نام دارد که به ۸ هسته و ۱۶ رشته مجهز می‌شود. این APU دارای فرکانس پایه ۳.۸ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴.۶ گیگاهرتز - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است و در مجموع ۲۰ مگابایت حافظه کش دارد که ۱۶ مگابایت آن حافظه کش L3 است.

مدل بعدی با نام Ryzen 5 5600G از ۶ هسته و ۱۲ رشته بهره می‌برد و فرکانس پایه ۳.۹ گیگاهرتز دارد. فرکانس بوست این APU به ۴.۴ گیگاهرتز می‎‌رسد و دارای ۱۹ مگابایت حافظه کش است - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که سهم حافظه کش L3 به ۱۶ مگابایت می‌رسد.

تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

پایین‌ترین مدل Ryzen 3 5300G نام دارد که دارای ۴ هسته و ۸ رشته است. فرکانس پایه و بوست این APU به ترتیب به ۴.۰ و ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

با توجه به میزان حافظه کش، این APUها مبتنی بر معماری Zen 3 و نه Zen - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 2 هستند. یکی از موارد جالب در مشخصات پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 5000G مربوط به نسبت فرکانس پایه و - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بوست آن‌ها با تعداد هسته‌ها می‌شود. هرچقدر - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تعداد هسته و رشته بیشتر می‌شود، فرکانس پایه کاهش و فرکانس بوست افزایش می‌یابد.

در حال حاضر اطلاعی از - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تعداد هسته‌های پردازشگر گرافیکی Vega در این APUها نداریم، با این حال شاید - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این APUها حداکثر - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دارای ۸ هسته باشند. توان طراحی حرارتی پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 5000G هم احتمالا مشابه نسل قبل و - تعمیرات پکیج بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نزدیک به ۶۵ وات باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone