🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12406.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

کاسیو از اولین ساعت هوشمند جی شاک با سیستم عامل Wear OS رونمایی کرد

درست زمانی که اخباری درباره اپل واچ  جان سخت به گوش می‌رسد، کاسیو از اولین ساعت هوشمند مقاوم «جی ‌‌شاک» که از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند، رونمایی کرد. ساعت هوشمند GSW-H1000 که به تازگی ...

درست زمانی که اخباری درباره اپل واچ  جان سخت به گوش می‌رسد، کاسیو از اولین ساعت هوشمند مقاوم «جی ‌‌شاک» که از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند، رونمایی کرد.

ساعت هوشمند GSW-H1000 که به تازگی توسط کاسیو معرفی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - شده، بخشی از مجموعه ساعت‌های اسپرت جی‌شاک این برند محسوب می‌شود که دارای قابلیت‌های ورزشی مختلفی است و همچنین اولین ساعت این مجموعه با نمایشگر رنگی به حساب می‌آید.

همانطور که از ساعت‌های سری جی‌شاک انتظار می‌رود، جنس بدنه این ساعت برای مقاومت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - بیشتر از تیتانیوم ساخته شده و از ظاهر بسیار تنومندی برخوردار است. همچنین از آن جایی که قرار است با یک ساعت هوشمند مقاوم روبرو شویم، در برابر ضربه و آب تا عمق ۲۰۰ متر مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.

از قابلیت‌های جدید این ساعت هوشمند می‌توان به پشتیبانی از جدیدترین نسخه سیستم عامل Wear OS اندروید، صفحه نمایش دو لایه LCD همیشه‌روشن برای نمایش زمان و نمایشگر رنگی برای نمایش نقشه، اعلان‌، داده‌های مربوط به حسگرها و سایر اطلاعات اشاره کرد. هرچند کاسیو پیش از این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - ساعت‌های هوشمند Pro Trek - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - را به سیستم عامل Wear OS مجهز کرده اما در این ساعت‌ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - برای اولین بار از صفحه نمایشگر رنگی استفاده کرده است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان

برای ساعت‌ هوشمند GSW-H1000 کاسیو - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - سنسورهای بسیار زیادی از جمله سنسور موقعیت مکانی داخلی، حسگر ضربان قلب نوری، قطب‌ نما، سنسور ارتفاع، فشارسنج و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - موارد دیگری در نظر گرفته شده. همچنین این ساعت هوشمند ضمن پشتیبانی از ۲۴ گزینه مختلف برای تمرین‌های داخل خانه از ۱۵ فعالیت از جمله دویدن، دوچرخه سواری و شنا یا ورزش‌های دیگری مانند موج‌سواری پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از سیستم عامل Wear OS به کاربران اجاره می‌دهد تا از طریق ساعت هوشمند به اعلان‌ها، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - اپلیکیشن‌ها و دستیار صوتی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - گوشی خود دسترسی داشته باشند. شاید بزرگترین نکته منفی این ساعت هوشمند عمر باتری آن باشد که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - تنها ۱.۵ روز نمایشگر رنگی را روشن نگه می‌دارد. هرچند کاسیو برای آن «حالت چند ساعته» را در نظر گرفته که با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - استفاده از آن‌ باتری تا یک ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ساعت هوشمند GSW-H1000 - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - در رنگ‌های قرمز، سیاه و آبی عرضه می‌شود و قیمت آن در آمریکا ۷۰۰ دلار و در بریتانیا ۶۰۰ پوند خواهد بود. هرچند این ساعت هوشمند هنوز در لیست محصولات وب‌سایت رسمی جی‌شاک قرار نگرفته، اما - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - احتمالا در اواسط ماه مه به صورت رسمی عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone