🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12415.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

لوگو جدید شیائومی می‌خواهد نماد چالاکی و سرزندگی باشد

هیچ شرکتی در جهان خودش را به اندازه شرکت‌های دنیای فناوری جدی نمی‌گیرد و شیائومی هم از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت دیروز از لوگوی جدید خود رونمایی کرد و بیش از ۲۰ دقیقه ...

هیچ شرکتی در جهان خودش را به اندازه شرکت‌های دنیای فناوری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - جدی نمی‌گیرد و شیائومی هم از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت دیروز از لوگوی جدید خود رونمایی کرد و بیش - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - ۲۰ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - دقیقه درباره فرآیند گرد کردن لبه‌های تیز این لوگو حرف زد.

البته حتی خود شیائومی هم می‌داند که لوگوی جدید آن‌ها تقریبا شبیه لوگوی قدیمی این شرکت است. «لی جون» مدیرعامل شیائومی روی صحنه از حضار پرسید: «آیا از این که می‌بینید ما لوگوی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - قبلی‌مان را گردتر کرده‌ایم ناامید شده‌اید؟» با این حال، او در ادامه توضیح داد که تغییر صورت‌گرفته فقط تبدیل شکل لوگو از حالت مربع به گرد نبوده و آن‌ها روحیه و ذهنیت برند خود را عوض کرده‌اند.

شیائومی در ادامه گفت که شکل این لوگوی جدید را می‌توان با معادلات ریاضی توصیف کرد. آن‌ها از سال ۲۰۱۷ دست به تعریف مجدد برند خود زدند و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - زمان زیادی طول کشید تا در نهایت بهترین لوگوی ممکن را انتخاب کنند. در ادامه نمونه‌هایی از لوگوهای ردشده و البته لوگوی n:3 را می‌بینید که در واقع لوگوی نهایی این شرکت است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان

شاید دیده باشید که از دیروز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - خیلی‌ها شیائومی را به خاطر این تغییر مسخره می‌کنند، اما باید بدانید که فرآیند تغییر لوگو و برند در اکثر شرکت‌های بزرگ به همین صورت است. همه غول‌های دنیای فناوری از جمله سامسونگ، مایکروسافت و اپل در معرفی لوگوهای جدیدشان مبالغه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - کردند و ارائه تقریبا مشابهی داشتند.

همان‌طور که مدیرعامل شیائومی گفت، این لوگوی جدید بخشی از تحولی بزرگ‌تر در هویت برند این شرکت است. «کنیا هارا» طراح مشهور ژاپنی در مراسم دیروز این کمپانی گفت: «این لوگوی جدید صرفا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - یک بازطراحی ساده برای شکل برند شیائومی نیست و روحیه حقیقی این شرکت را در بر می‌گیرد. این طراحی اساسا بازتابی از مفهوم «زنده بودن» است.»

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان

البته تغییر لوگوی شیائومی با تغییر تایپوگرافی برند Xiaomi همراه است که جلوه ظاهری جذاب‌تری را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مریوان استان کردستان - به نمایش می‌گذارد. این شرکت تاکید دارد که هدف از این طراحی جدید به نمایش گذاشتن چابکی و حرکت سریع آن‌ها در دهه پیش رو خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone