🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32387.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ال جی V40 ThinQ برای اجتناب از رقابت با گلکسی نوت 9 دیرتر عرضه می شود

سامسونگ قصد دارد در 18 مرداد ماه از گلکسی نوت 9 رونمایی کند؛ تقریباً یک ماه پیش از زمان معمول رونمایی از آیفون های جدید. ولی ال جی چه برنامه ای برای رونمایی از گوشی ...

سامسونگ قصد دارد در 18 مرداد ماه از گلکسی نوت 9 رونمایی کند؛ تقریباً یک ماه پیش از زمان معمول رونمایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - از آیفون های جدید. ولی ال جی چه برنامه ای برای رونمایی از گوشی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - پرچمدار V40 ThinQ دارد؟

به گزارش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - وبسایت کره ای ETNews و به نقل از BGR گوشی آتی ال جی در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - رویداد IFA که از 9 تا 14 شهریور ماه برگزار می شود، رونمایی نخواهد شد، بلکه قرار است در اواسط ماه سپتامبر (تقریباً اواخر شهریور ماه) معرفی شود. البته اپل نیز به احتمال زیاد حدوداً در همین زمان از آیفون های 2018 رونمایی خواهد کرد.

گزارش وبسایت خبری مذکور همچنین اشاره کرده که ال جی در اوایل ماه اکتبر از V40 ThinQ در کره جنوبی رونمایی خواهد کرد و گمان می رود 5 اکتبر (13 مهر ماه) محتمل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - ترین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - زمان برای این موضوع باشد. بنا بر ادعای مقاماتی رسمی در حوزه مخابرات ال جی به منظور جلوگیری از رقابت مستقیم با گلکسی نوت 9 سامسونگ این گوشی را با بیش از 10 روز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - تأخیر معرفی خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران

همچنین اعلام شده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - که احتمالاً ال جی ظاهر آیفون 10 را در این گوشی کپی کاری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - نکرده و در عین حال V40 ThinQ نسبت نمایشگر به بدنه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - 90 درصدی خواهد داشت. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - پیش از این گمانه زنی هایی به بریدگی نمایشگر نیز اشاره کرده بودند.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - پرچمدار بعدی ال جی می توان به دوربین اصلی سه گانه با حسگرهای 20، 16 و 13 مگاپیکسلی اشاره کرد که یکی از آنها به لنز معمول و دو مورد دیگر به لنزهای عریض و تله فوتو مجهز هستند. همچنین این گوشی از دوربین سلفی دوگانه به همراه فناوری تشخیص - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - چهره برای قفل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - گشایی بهره خواهد برد.

انتظار می رود V40 ThinQ از چیپست اسنپدراگون 845 بهره مند باشد، به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - مبدل آنالوگ به دیجیتال چهارگانه برای بهبود کیفیت صدا مجهز شود و یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن تعبیه شده باشد. هنوز مشخص نیست که ال جی از پنل نمایشگر OLED برای این گوشی بهره خواهد برد یا به استفاده از LCD روی خواهد آورد.

 

تماشا کنید: بررسی دیجیاتو: سوختگی پیکسل در تلویزیون های OLED و QLED

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone