تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17230.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دستاورد شگرف محققان در زمینه شیمی با پتانسیل تحول صنعت داروسازی

محققان دانشگاه گلاسکو نرم افزاری توسعه داده‌اند که کلمات شیمیدان‌ها را به دستورالعمل تولید مولکول‌ها با قابلیت درک توسط ربات تبدیل می‌کند. این دستاورد به توسعه رباتی شیمیدان به نام «Chemputer» (ترکیب کامپیوتر و شیمی) ...

محققان دانشگاه گلاسکو نرم افزاری توسعه داده‌اند که کلمات شیمیدان‌ها را به دستورالعمل تولید مولکول‌ها با قابلیت درک توسط ربات تبدیل می‌کند. این دستاورد به توسعه رباتی شیمیدان به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نام - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - «Chemputer» (ترکیب کامپیوتر و شیمی) منجر شده که قادر به تولید مواد شیمیایی از فایل‌های XDL است.

«Lee Cronin» محقق ارشد دانشکده شیمی دانشگاه گلاسکو می‌گوید او و تیمش به دنبال روشی برای تولید و اشتراک گذاری مولکول‌ها در یک سیستم استاندارد «به راحتی ارسال ایمیل و پرینت فایل‌های PDF» و به عبارت دیگر تولید «یک کتاب خوان الکترونیکی برای شیمی» بوده‌‌اند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل
نمایی از یک ربات شیمیدان یا Chemputer در دانشگاه گلاسکو

محقق یاد شده و تیمش سال گذشته ماشینی با قابلیت تولید چندین مولکول ساختند. آن‌ها حالا گام دوم را در مسیر دیجیتالی کردن شیمی برداشته و روشی آسان‌تر برای کار کردن با این ربات برداشته‌اند. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نرم افزار آن‌ها حالا قابلیت ترجمه مقالات آکادمیک به برنامه‌های قابل اجرا روی Chemputer را پیدا کرده است که به محققان اجازه می‌دهد بدون دانش کدنویسی آن‌ها را ویرایش کنند.

مهم‌ترین قسمت Chemputer زبان توصیفی شیمی یا XDL است که دستورالعمل مورد نیاز را در اختیار ربات شیمیدان قرار می‌دهد. Cronin و تیمش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نرم افزاری توسعه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - داده‌اند که نحوه ساخت یک دارو (مثل رمدیسویور) را اسکن کرده و دستورالعمل آن را در فایل XDL قرار می‌دهد. کامپیوتر سپس به کمک این فایل دستورات لازم برای تولید دارو - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را با لوله‌های آزمایش و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - دیگر تجهیزات آزمایشگاهی انجام می‌دهد.

Cronin و تیمش به دنبال سازگار کردن این سیستم با دیگر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ربات‌های شیمیدان هستند تا همه محققان بتوانند با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از کامپیوترهای خود از آن استفاده کنند. بسیاری از شرکت‌ها و گروه‌ها در سراسر دنیا در پی دیجیتالی کردن شیمی هستند که مزایای بسیاری در زمینه‌های مختلف از اکتشافات فضایی تا اشتراک گذاری فرمول‌های تولید دارو با کشورهای در حال توسعه به دنبال خواهد داشت.

جالب است بدانید دستورالعمل تولید داروی «رمدیسویر» که برای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - درمان کرونا بکار می‌رود، به طور رایگان در گیت‌هاب قرار گرفته که به کمک ربات شیمیدان دانشگاه گلاسکو قابل تولید است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone