🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32388.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات محرمانه‌ ۱۰۰ خودروساز مطرح در فضای مجازی

به تازگی اطلاعات محرمانه‌‌ زیادی از شرکت‌های خودروساز مطرح در فضای مجازی منتشر شده که رازهایی در زمینه‌ی تولید خودرو را برملا ساخته است. به گزارش نیویورک تایمز نزدیک به ۴۷ هزار سند محرمانه از ...

به تازگی اطلاعات محرمانه‌‌ زیادی از شرکت‌های خودروساز مطرح در فضای مجازی منتشر شده که رازهایی در زمینه‌ی تولید خودرو را برملا ساخته است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان

به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - گزارش نیویورک تایمز نزدیک به ۴۷ هزار سند محرمانه از ۱۰۰ کمپانی خودروساز مطرح نظیر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - تسلا، فیات، تویوتا، فورد و فولکس‌واگن در فضای مجازی منتشر شده است.

اسناد مذکور ۱۵۷ گیگابایت حجم داشتند و از سندهای محرمانه شرکتی، نقشه‌هایی با جزئیات دقیق و قراردادهای غیرعلنی بین شرکت‌های مختلف تشکیل شده‌‌ بودند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان

تولید کنندگان خودرو همواره سعی دارند به هر طریقی که می‌توانند این نوع اطلاعاتشان را مخفی نگاه دارند تا شرکت‌های دیگر نتوانند با استفاده از آنها، گوی سبقت را بربایند.

«کریس ویکری» کارشناس امنیتی، پس از بررسی کوتاهی متوجه شده که این ۱۰۰ شرکت تولید‌کننده اتومبیل که اطلاعاتشان در فضای مجازی لو رفته همگی با کمپانی Level One Robotics همکاری کرده‌اند و به نظر می رسد که مقصر انتشار اطلاعات آنها، این شرکت بوده است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان

جالب اینجاست برای دسترسی به اسناد این تولیدکنندگان خودرو نیازی به هک یا نفوذ نبوده چرا که این اطلاعات در سرور پشتیبان این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - شرکت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - وجود داشته‌اند. از آنجایی که برای ورود به سیستم پشتیبان Level One پسوردی لازم نبوده، هر کاربر می‌توانسته با ورود به این سیستم، اطلاعات محرمانه‌ی بیش از ۱۰۰ تولیدکننده‌ اتومبیل را بدست آورده و از آنها استفاده کند.

«میلان گازکو» مدیر عامل Level One خاطر نشان نموده که بعید است شخصی غیر از ویکری، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - توانسته باشد به سرور پشتیبان این شرکت نفوذ کرده و بداند اطلاعات یاد شده در کدامیک از فایل‌ها ذخیره شده‌‌اند. با این حال شرکت یاد شده تمامی اطلاعات لو رفته را سریعاً از دسترس کاربران خارج کرده است.

علاوه بر این Level One با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود:

«ما تمامی اتهامات مطرح شده را جدی می‌گیریم و سعی داریم با بررسی‌های دقیق، علل رخ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - دادن چنین اتفاقی را هرچه سریعتر بیابیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone