🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19925.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گیتس: غول‌های فناوری سزاوار سوالات سخت و گستاخانه هستند

هم‌بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت، بیل گیتس اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اپل باید با انتقاد شدید دولت‌ها مواجه شوند. گیتس در این مصاحبه عنوان کرده که غول‌های فناوری مانند ...

هم‌بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت، بیل گیتس اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اپل باید با انتقاد شدید دولت‌ها مواجه شوند.

گیتس در این مصاحبه عنوان کرده که غول‌های فناوری مانند اپل که باارزش‌ترین شرکت جهان محسوب می‌شود، باید مورد توجه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - ویژه مقامات دولتی و رگولاتورها قرار بگیرد، چرا که قدرت بسیار بالایی دارند. مدیرعامل سابق مایکروسافت در پادکست «Armchair Expert» به میزبانی «دکس شپارد» درباره شهادت مدیران عامل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت‌های اپل، آمازون، گوگل و فیسبوک در کنگره صحبت کرد:

«اگر شما مانند من یا هر یک از مدیران عامل این شرکت‌ها موفق باشید، سزاوار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - سوالات سخت، ناعادلانه و گستاخانه خواهید بود و دولت سزاوار پرسش از شما است. چنین سوالاتی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - با توجه به قدرت بالایی که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - آن‌ها دارند، خوب است.»

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان

گیتس در این مصاحبه درباره تجربیات خود در زمان مدیریت مایکروسافت و همچنین سوالاتی که توسط قانونگذاران و افراد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - دیگر از وی پرسیده شده، صحبت کرده است. یکی از مهمترین این رویدادها مربوط به پرونده ۱۹۹۸ ایالات متحده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - آمریکا علیه مایکروسافت می‌شود. در آن زمان دولت آمریکا این غول - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - دنیای فناوری را به حفظ غیرقانونی یک نرم افزار متهم کرده بود.

در این مصاحبه مانند مصاحبه‌های قبلی سوالات از بیل گیتس درباره استیو جابز، هم‌بنیانگذار اپل پرسیده شد. در نگاه مدیرعامل سابق مایکروسافت، استیو جابز یک «جادوگر» بوده و گیتس خود نیز یک «جادوگر کوچکتر» است. گیتس همچنین در این پادکست مدیرعامل سابق اپل را فردی سخت خطاب کرده که پس از بازگشت به اپل با نبوغ خود، این کمپانی را احیا کرده است.

در این پادکست ۹۷ دقیقه‌ای موضوعات مختلفی از واکسیناسیون تا نوشابه‌های رژیمی مورد بحث قرار گرفته و همانطور که می‌دانید، مدیرعامل سابق مایکروسافت یکی از حامیان بزرگ واکسن کرونا محسوب می‌شود و مبلغ زیادی برای توسعه و کاهش قیمت آن پرداخت کرده است. به اعتقاد گیتس، میلیون‌ها نفر دیگر در اثر پیامدهای منفی کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر صونا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
اینجانب به عنوان یکی از مشتریان شرکت تعمیرچی خدمات انجام شده بر روی کولر گازی زیمنس S1ZDI 18201 در منطقه ملک شهر اصفهان را مورد بررسی قرار داده‌ام. به طور کلی، به نظرم خدمات انجام شده از سوی شرکت تعمیرچی، رضایت‌بخش بود. پس از تماس با شرکت، کارشناسان ما به سرعت به محل منزل مشتری رسیدند و با دقت و امانت، کولر گازی را تعمیر کردند. در نهایت، همه مسائل حل شدند و کولر گازی به طور کامل عملکرد خود را بهبود بخشید. با این حال، در برخی جزئیات، مطمئناً می‌توان بهبود بیشتری داشته باشد و همچنین من انتظار می‌رود که همکاران شرکت تعمیرچی پس از انجام خدمات، بیشتر به تلاش برای ایجاد رضایت مشتری توجه کنند. به طور کلی، خدمات تعمیر کولر گازی زیمنس در شهر اصفهان منطقه ملک شهر توسط شرکت تعمیرچی، قابل قبول بود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone