🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32384.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گفتگو با مسئول الکام پیچ: اینجا محلی برای ساختن یک روایت از کسب‌وکار است

نمایشگاه الکامپ برای چهارمین سال متوالی با «الکام استارز» میزبان استارتاپ‌هاست و بیراه نیست اگر بگوییم که الکام استارز تبدیل شده است به تخصصی‌ترین نمایشگاه‌ برای عرض اندام استارتاپ‌های کشور. «الکام پیچ» هم مانند چند ...

نمایشگاه الکامپ برای چهارمین سال متوالی با «الکام استارز» میزبان استارتاپ‌هاست و بیراه نیست اگر بگوییم که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - الکام استارز تبدیل شده است به تخصصی‌ترین نمایشگاه‌ برای عرض اندام استارتاپ‌های کشور. «الکام پیچ» هم مانند چند سال گذشته، بخش جانبی دیگری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از الکام استارز است که در آن استارتاپ‌ها ایده‌های خود را ارائه می‌دهند. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در کنار جوایز نقدی و غیرنقدی، الکام پیچ دقیقاً همان نقطه‌ای است که یک استارتاپ می‌تواند با صدای رسا روایت حوزه‌ کاری و ایده‌اش را با جمعی از داوران باتجربه و جوان به اشتراک بگذارد. استیجی که یک گروه کارش را ارائه می‌دهد، تبدیل به مکانی می‌شود برای چکش‌کاری ایده و ارائه‌ی آتی‌اش به یک سرمایه‌گذار یا مشتری، تا بلکه بازار بزرگ ایران، روی ناجوانمردانه‌اش را به رخ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نکشد.

با «فرید خواهشی» عضو کمیته اجرایی الکام استارز و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مسئول الکام پیچ در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خصوص همین رویداد گفتگو کردیم تا ببینیم الکام پیچ، چه آورده‌ای برای استارتاپ‌ها دارد و امسال این بخش، از تجربیات گذشته‌اش چه اندوخته است.

دیجیاتو - امیر مستکین: تفاوت‌های الکام پیچ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - امسال با دوره‌های گذشته چیست؟

فرید خواهشی، مسئول الکام پیچ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - - عضو کمیته اجرایی الکام استارز: کلیت موضوع مشترک است. استیجی وجود دارد که افراد می‌آیند و کارشان را ارائه می‌دهند و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پنلی از داوران در مورد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ایده‌های آنها نظر می‌دهند. مهم‌ترین موضوعی که امسال به آن توجه کرده‌ایم، تلاشمان برای کاهش مقدار رقابت و دریافت جایزه است. در بسیاری از رویدادها چیزی وجود دارد به اسم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جایزه، و داوری هم وجود دارد که مشخص می‌کند استارتاپ جایزه‌ای را می‌گیرد یا خیر. امسال سعی کردیم بگوییم اینجا محلی برای پیچ کردن ایده‌ است و پنلی هم از داوران دارد؛ داورانی که خودشان یا سرمایه‌گذار هستند یا کارآفرین. در واقع مجموع - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تجربه این گروه، با ارزش است - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و چیزی که استارتاپ به دست می‌آورد، بازخوردی است که از همین داورانی که تجربه کار را دارند، می‌گیرد.

از طرفی، حالا دیگر روند به این شکل نیست که در نهایت، یک تیم باخبر شود که جزء سه تیم اول انتخاب شده است یا خیر، نکته مهم این است که همه استارتاپ‌ها، از داوران با تجربه بازخورد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می‌گیرند. امیدمان این است که خود این اطلاعات، برای کسب‌وکارها مفید باشد.

و جوایز البته هنوز وجود دارند؟ 

بله. امسال باز هم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جوایز را داریم، ولی سعی کردیم تاکید کنیم استارتاپ‌ها لزوماً برای بردن جوایز در پیچ شرکت نکنند. بازخوردها ارزش بیشتری دارند.

این جوایز دقیقاً چه هستند و به چند تیم برتر داده می‌شوند؟

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

۳۰ شرکت از طرف معاونت علمی و فناوری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ریاست جمهوری به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - عنوان «شرکت‌های خلاق» شناخته خواهند شد که در واقع یک سری از مزایای شرکت‌های دانش‌بنیان را دریافت می‌کنند. برای مثال، معافیت سربازی برای برخی از پرسنل. البته شرکت‌هایی که به عنوان خلاق شناخته می‌شوند، واقعاً باید شرکت باشند نه صرفاً فرد یا تیم. این یک راه ساده و بی‌دردسرتر است که پروسه طولانی تبدیل شدن به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شرکت دانش بنیان را طی کنند.

۷ کمک‌ هزینه ۱۰ میلیون تومانی حضور در نمایشگاه بین‌المللی به ۷ تیم برتر هم اعطا می‌شود. کسب‌وکار برتر می‌تواند از این جایزه برای اهدافی غیر از حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی هم استفاده کند اما در صورت حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، می‌تواند از تسهیلات دیگر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نظیر مشاوره در خصوص نحوه حضور، مشاوره در خصوص نحوه عقد قرارداد با شخصیت‌های خارجی، تسهیلات ارزی احتمالی هم استفاده کند.

رتبه‌بندی تیم‌ها امسال به چه شکل خواهد بود؟

امسال - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رتبه بندی تیم‌ها را نخواهیم داشت. درست است که یک تیم ممکن است سه جایزه اول را ببرد، اما در نهایت این سیاست وجود ندارد که به تیم‌ها رتبه بدهیم.

علت این تصمیم‌گیری چه بوده؟

چون می‌خواهیم تاکید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنیم که ما، صلاحیت رتبه بندی نداریم و این مسئله را کم رنگ تر کنیم. موضوع این کسب‌وکارها با هم متفاوت است و چرا باید این کسب‌وکارها با هم مقایسه شوند؟ در نهایت شرکت‌ها قرار است در بازار کار کنند و بازخوردی که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تیم داوران به آنها می‌دهد، مهم‌تر است. واقعیت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این است که بازار، جایی است که تیم‌ها در آن حاضر می‌شوند و در نهایت نتیجه می‌گیرند یا نمی‌گیرند.

۴۰۰ گروه و استارتاپ‌ در الکام استارز امسال حضور دارند. چه تعداد از این استارتاپ‌ها قرار است در الکام پیچ شرکت کنند؟

در پیچ، هر گروه باید به شکل جداگانه ثبت نام کند و ما ظرفیت ۸۰ تیم داریم. پس در واقع تعداد محدودی از استارتاپ‌ها در این بخش شرکت می‌کنند.

امسال داوران چند نفر هستند و چگونه انتخاب شده‌اند؟

در هر ارائه، ۶ داور حضور دارند اما - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در اصل ۶۰ داور داریم که با توجه به زمان‌بندی‌ها، برای هر ارائه ۶ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داور حاضر خواهد شد. استارتاپ‌ها و داوران نمی‌دانند چگونه با هم مواجه خواهند شد و ما هستیم که آنها را در برابر هم قرار می‌دهیم.

اینکه بخشی از داوران سرمایه‌گذار هستند، نمی‌تواند ایجاد مشکل کند؟

امسال سه دسته داور داریم. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یک سوم داوران سرمایه‌گذار هستند. در واقع داوران به سه قسمت سرمایه‌گذار، کارآفرین باتجربه و کارآفرین جوان تقسیم می‌شوند. سرمایه‌گذاران بازیگر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مهمی در بازار هستند اما در نهایت، یکی از بازیگران این بازار هستند و تجربه باید منتقل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شود. شاید من از کسی که ۱۰ سال قبل کسب‌وکاری را راه اندازی کرده تجربه بیشتری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دریافت کنم یا حتی کسی که در این بازار، دو-سه سال پیش تجربه مشابهی داشته است.

امسال سعی کردیم در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پنل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داوران این تغییر و تصحیح را ایجاد کنیم که داوران فقط سرمایه‌گذار نباشند. سال‌های گذشته، وزن سرمایه‌گذاران بیشتر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بود.

پیچ در الکام استارز چه آورده‌ی واقعی می‌تواند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای استارتاپ‌ها داشته باشد؟

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

آدم‌هایی که استارتاپ‌ دارند اینجا می‌توانند روایتی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از کسب‌وکارشان را بسازند و آن را برای مخاطبشان تعریف کنند. خیلی‌ها اعتقاد دارند که این، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داراییِ با ارزشی است. ما - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در فضای الکام استارز حالا فرصتی را مهیا کرده‌ایم که افراد تعریف این روایت را تمرین کنند و در فضای تقریباً واقعی، روی آن کار کنند چون فضای واقعی، خود بازار است. به نظر من، مهم‌ترین دستاوردش همین است و کسی که صرفاً برای جایزه می‌آید، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یک جای کارش می‌لنگد.

استارتاپ‌ نیاز دارد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بتواند برای اعضای و پرسنل خودش، ایده‌اش را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شفاف پیچ کند. مرحله بعدی برای سرمایه‌گذار و در نهایت برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بازار و مشتری است. باید بتواند کاری که می‌خواهد بکند یا می‌کند را خوب توضیح بدهد.

تصور می‌کنید امسال گرایش استارتاپ‌ها به کدام سمت باشد؟ سال‌های قبل دیدیم که استارتاپ‌های حوزه دلیوری زیادی تمایل به فعال شدن داشتند یا به شکل مشخص، ترند الکام استارز سال ۹۶، استارتاپ‌های خدماتی بود. پیش‌بینی شما برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - امسال چیست؟

با توجه به وضع اقتصادی و مسائل موجود، تصور می‌کنم گروه‌ها به سراغ کارهایی می‌روند که به شکل کوتاه مدت بتواند به نتیجه برسد. وقتی وضع اقتصاد زیاد خوشایند نیست، سرمایه‌گذار هم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سخت‌تر پول می‌دهد. وقتی هم که سخت‌تر پول در بازار توزیع شود، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آدم‌ها به سمتی می‌روند که سریع‌تر نتیجه بگیرند. این البته الزوماً اتفاق بدی نیست، اما تغییری است که رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ستاره نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ یک سوالی دارم طرفای بلوار ولیعصر ماکو تعمیر تلویزیون سونی OLED 4k HDR Smart هم دارید
پاسخ: بله در بلوار ولیعصر شهر ماکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone