🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15054.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آی‌ مک اپل با تراشه M1 تقریبا ۶۰ درصد از نسخه مجهز به تراشه اینتل سریع‌تر است

آی‌مک ۲۴ اینچی اپل که به تراشه M1 مجهز است برای کاربرانی که به عملکرد قدرتمندتری نیاز دارند، یک ارتقا قابل توجه محسوب می‌شود. نتایج بنچ‌مارک نشان می‌دهد که این نسخه آی‌مک در مقایسه با ...

آی‌مک ۲۴ اینچی اپل که به تراشه M1 مجهز است برای کاربرانی که به عملکرد قدرتمندتری نیاز دارند، یک ارتقا قابل توجه محسوب می‌شود. نتایج بنچ‌مارک نشان می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - این نسخه آی‌مک در مقایسه با نسل قبلی با تراشه اینتل تقریبا ۶۰ درصد عملکرد بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آی‌مک جدید اپل در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - آزمون‌ تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای بنچ‌مارک گیک‌بنچ 5 به ترتیب توانست ۱۷۲۹ و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - ۷۴۵۹ امتیاز کسب کند. این امتیازها پیش از عرضه رسمی آی‌مک اپل و احتمالا بر اساس نمونه‌های اولیه به دست آمده است. بر اساس امتیازات کسب شده می‌توان عنوان‌ کرد که این دستگاه از نظر عملکرد با مک مینی و لپ‌تاپ‌هایی مانند مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر که از تراشه M1 اپل بهره می‌برند، برابری می‌کند.  آی‌مک مذکور از تراشه هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی هفت هسته‌ای پیکربندی شده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس

آی‌مک ۲۴ اینچی با پردازنده M1 اپل نسبت به مدل ۲۱.۵ اینچی که سال ۲۰۱۹ به همراه تراشه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - اینتل عرضه شد عملکرد بهتری دارد و به صورت کلی در مقایسه با تمام دستگاه‌های ۲۱.۵ اینچی، نسخه‌ای کاملا پیشرفته محسوب می‌شود. در مقایسه با نسخه ۲۷ اینچی فعلی، آی‌مک M1 فقط در آزمون تک‌هسته‌ای عملکرد بهتری را نشان داده است. آی‌ مک ۲۷ اینچی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۹۰۰۲ را کسب کرده که نشان دهنده عملکرد بهتر آن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - است.

هر چند آی‌مک ۲۴ اینچی با پردازنده M1 در عملکرد تک هسته‌ای حدود ۳۸ درصد سریعتر است، اما آی‌مک ۲۷ اینچی با پردازنده اینتل حدود ۲۵ درصد در عملکرد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - چند هسته‌ای  سریع‌تر ظاهر شده است.

با وجود امتیازات - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - ثبت شده، کاملا مشهود است که آی‌مک اپل با پردازنده M1 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کازرون استان فارس - نمی‌تواند جایگزین آی‌مک ۲۷ اینچی با پردازنده اینتل شود زیرا عملکرد چند هسته‌ای ضعیف‌تری را از خود نشان داده است.

قیمت نسخه پایه آی‌مک‌ M1 اپل از ۱،۲۹۹ دلار و نسخه‌های با پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ای، دو پورت USB-C اضافی و گزینه‌های رنگی از ۱،۴۹۹ دلار شروع می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه از هفته آینده به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone