🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15196.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سازمان فناوری از سامانه سروا و پست الکترونیکی احراز شده بومی رونمایی کرد

سازمان فناوری امروز در نشستی آنلاین و با حضور اهالی رسانه، از دو سامانه «بازارچه خدمات الکترونیکی سروا» و سرویس «پست الکترونیکی احراز شده بومی» رونمایی کرد. این دو سرویس با هدف تسهیل و ارتقای ...

سازمان فناوری امروز در نشستی آنلاین و با حضور اهالی رسانه، از دو سامانه «بازارچه خدمات الکترونیکی سروا» و سرویس «پست الکترونیکی احراز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - شده بومی» رونمایی کرد. این دو سرویس با هدف تسهیل و ارتقای خدمت‌رسانی دولت الکترونیک در اختیار مردم، توسعه‌دهندگان و دستگاه‌های دولتی قرار خواهند گرفت.

به گزارش دیجیاتو «امیر ناظمی» رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در این نشست از لزوم ارائه این خدمات سخن گفت و اعلام کرد: «این مسئله که سازمان فناوری اطلاعات باید زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات دولت الکترونیکی به شهروندان را فراهم کند، بسیار حائز اهمیت است. اما در ایران - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - بر خلاف سایر کشورهای دنیا که یک سازمان مرکزی این مسئولیت را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - بر عهده دارد، اوضاع اینطور نیست و هر دستگاه وظیفه دارد که خدمات خود را به صورت الکترونیک درآورده و به شهروندان ارائه کند.»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان

ناظمی در ادامه افزود: «در حال حاضر زیرساخت‌هایی که سازمان فناوری اطلاعات ملزم به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - فراهم کردن آن‌هاست نیز فقط شامل زیرساخت‌های فیزیکی نمی‌شود و بانک‌های اطلاعاتی هم جزو آن‌ها قرار می‌گیرند. با این اوصاف در سازمان فناوری اطلاعات تصمیم گرفته شد که سامانه اطلاعاتی سروا در دسترس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - عموم شهروندان و کسب و کارها قرار بگیرد.»

به گفته ناظمی در وضعیت فعلی بیش از 1000 خدمت دولتی، الکترونیکی شده‌اند که بعضی از این خدمات در سکوی اینترنتی «سروا» به بخش خصوصی یا همان کسب و کارها به شکل API های آماده ارائه می‌شوند. این موضوع دو کارکرد دارد، یکی اینکه کسب و کارها بتوانند خدمت‌رسانی بهتری به شهروندان ارائه کنند. مثلا یکی از این خدمات شناسایی افراد مبتلا به کروناست که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - برای کسب و کارهایی مثل اسنپ و تپسی برای شناسایی رانندگان مبتلا می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان

یا مثال دیگر استارتاپ توانیتو برای معلولین است که صاحب کسب و کار می‌تواند برای ثبت نام معلولین و ارائه خدمات، از طریق سروا استعلام بگیرد تا صحت معلولیت افراد برای دریافت خدمت مشخص شود. نکته دوم این است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - که سروا اجازه می‌دهد تا شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به عنوان میانجی و واسطه خدمات دولتی و شهروندان ظاهر شوند. این موضوع برای مواقعی کاربرد دارد که شهروندان ترجیح دهند خدمات دولتی خود را از یک کسب و کار یا اپلیکیشن خصوصی دریافت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - کنند.

ناظمی همچنین درباره خدمات سروا گفت که روی سروا در مجموع دو نوع خدمت ارائه می‌شود که بعضی خدمات مخصوص توسعه‌دهندگان و بعضی دیگر مختص استفاده شهروندان هستند. ضمنا از زمان‌ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - راه‌اندازی این سامانه، استارتاپ‌ها و کسب و کارها استقبال خوبی از آن‌ به عمل آورده و استفاده از آن را آغاز کرده‌اند.

امیر ناظمی در پاسخ به این سؤال دیجیاتو که آیا استفاده از سرویس سروا برای توسعه‌دهندگان هزینه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - دارد یا خیر، این گونه پاسخ داد: «بله هزینه دارد و در تمام کشورهای دنیا هم به همین صورت است. وقتی یک شرکت خصوصی با کاربران زیاد از سروا استفاده می‌کند، سود زیادی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - شامل حالش می‌شود - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - و نمی‌توان هزینه این سود را از خزانه عمومی دولت پرداخت کرد. برای همین بر اساس کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه‌ای برای هزینه‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته خدمات عمومی مثل تشخیص کرونا یا خدمات حمل و نقل عمومی و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - معلولین هزینه‌ای ندارند ولی برای سایر خدمات بابت هر استعلام هزینه‌ عملیاتی 56 هزار تومان دریافت می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان

رییس سازمان فناوری اطلاعات همچنین در ادامه به لزوم ایجاد ایمیل‌های رسمی اشاره کرد و از دلایل راه‌اندازی پست الکترونیکی احراز شده بومی سخن گفت: «شهروندان برای دریافت اطلاعات و ارتباط با دولت نیازمند یک ابزار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - امن هستند، به همین دلیل لازم بود که ایمیل‌های رسمی برای افراد به وجود بیایند. برای همین سرویس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - ایمیل احراز هویت شده جهت ارتباط با دولت الکترونیکی راه‌اندازی شد تا همه شهروندان بتوانند برای ارتباط امن با دولت از آن استفاده نمایند.»

در حال حاضر می‌توانید با مراجعه به آدرس https://mail.iran.ir  از سرویس ایمیل احراز هویت شده برای ارتباط با دولت استفاده نمایید. همچنین سامانه گذرگاه عمومی دولت یا همان سروا نیز از این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خرمدره استان زنجان - آدرس اینترنتی در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بنشاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
وقت بخیر جسارتا تعمیرگاه شما منطقه میدان توحید خرمدره تعمیر لباسشویی سانیو انجام میده.
پاسخ: بله در میدان توحید شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone