🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12374.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چین تجهیزات تولید تراشه می‌خرد؛ راهکاری برای خودکفایی در مقابل تحریم‌ها

چینی‌ها در چند وقت اخیرا حدود ۹۰ درصد از تجهیزات تولید تراشه ژاپنی‌ها را خریداری کرده و باعث افزایش قیمت تمامی تجهیزات مربوطه شده‌اند. گفته می‌شود که این اتفاق واکنشی نسبت به تحریم‌های آمریکا بوده ...

چینی‌ها در چند وقت اخیرا حدود ۹۰ درصد از تجهیزات تولید تراشه ژاپنی‌ها را خریداری کرده و باعث افزایش قیمت تمامی تجهیزات مربوطه شده‌اند. گفته می‌شود که این اتفاق واکنشی نسبت به تحریم‌های آمریکا بوده و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - برای افزایش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - خودکفایی صنعت تولید تراشه چینی صورت گرفته است.

خبرگزاری Nikkei Asia می‌گوید انبارها در چند وقت اخیر به سرعت خالی شده‌اند و این مسئله قیمت تجهیزات - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - را بالا برده است. طبق اعلام - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - این نشریه، قیمت سیستم‌های لیتوگرافی و سایر سیستم‌های لازم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - برای تولید نیمه‌رساناها اکنون سه برابر شده است. یکی از منابع شرکت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - «Mitsubishi - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - UFJ Lease & Finance» ژاپن می‌گوید: «حدود ۹۰ درصد از دستگاه‌های دست دوم به چین رهسپار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - می‌شوند.»

منبع ناشناس دیگری که دلال تجهیزات دست دوم به حساب می‌آید، مدعی است: «دستگاه‌هایی که چند سال پیش اساسا بی‌ارزش تلقی می‌شدند حالا با قیمت‌های ۱۰۰ میلیون ینی [۹۴۰ هزار دلاری] به فروش می‌رسند.»

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان

انتقال دستگاه‌های تولید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - دست دوم از ژاپن به چین اتفاق غافل‌گیرکننده‌ای نیست. عده‌ای می‌گویند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - چین این دستگاه‌ها را خریداری می‌کند چون ممکن است در آینده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - به کارشان بیاید، ولی به نظر می‌رسد که هدف نهایی آن‌ها خودکفایی هرچه بیشتر در حوزه تولید تراشه باشد. شرکت‌های فروشنده ژاپنی که این تجهیزات قبلا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - در انبارهایشان خاک می‌خورد، حالا پول زیادی به دست آورده‌اند.

نشریه بلومبرگ می‌گوید: «شرکت‌های چینی برای تولید تراشه‌های کامپیوتری حدود ۳۲ میلیارد دلار تجهیزات دست دوم از ژاپن، کره جنوبی، تایوان و بقیه کشورها خریداری کرده‌اند.» این گزارش مدعی است که خرید تجهیزات مربوطه حدود ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است. انتظار می‌رود که این رقم همچنان به روند افزایشی خود ادامه دهد و در چند سال آینده نیز شرایط مشابهی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - داشته باشد.

SMIC به عنوان بزرگ‌ترین تراشه‌ساز چینی به خاطر تحریم‌های آمریکا با مشکلات زیادی روبرو شده و نمی‌تواند به فناوری‌های جدید آمریکایی دسترسی داشته باشد. به نظر می‌رسد که همه این اقدامات بخشی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - برنامه بزرگ چینی‌ها برای خودکفایی در حوزه تولید نیمه‌رساناها باشد. این کشور از مدتی پیش کار روی توسعه سی‌پی‌یو، جی‌پی‌یو و حافظه‌های اختصاصی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ماسال استان گیلان - خود را آغاز کرده بود، ولی هنوز برای مهاجرت کامل و روی‌گردانی از فناوری‌های آمریکایی آماده نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شا بهرام نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شرکت شما آیا بام سبز ماسال اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در بام سبز شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یک سوالی دارم نمایندگی شما آیا روستای خودبچر ماسال تعمیرات تلویزیون هایسنس 55N3000 LED داره
پاسخ: بله در روستای خودبچر شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone