🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  4. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  5. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12383.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

فروشگاه «اپ گالری» هواوی حالا ماهانه بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر فعال دارد

هواوی جدیدترین آمار مربوط به اکوسیستم داخلی «اپ گالری» را منتشر کرده که از بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه خبر می‌دهد. علاوه بر این، میزان توزیع اپ آن رشد سالانه ۸۳ درصدی را ...

هواوی جدیدترین آمار مربوط به اکوسیستم داخلی «اپ گالری» را منتشر کرده که از بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه خبر می‌دهد. علاوه بر این، میزان توزیع اپ آن رشد سالانه ۸۳ درصدی را تجربه کرده و میزان نصب‌ها در ۲۰۲۰ به ۳۸۴ میلیون - تعمیرات پکیج آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - رسیده است.

این آمار توسط «ریچارد یو»، مدیرعامل بخش کسب و کار مصرفی (CBG) هواوی منتشر شده. به گفته یو، ۲.۳ میلیون توسعه‌دهنده برای کار روی اپ‌های درون اپ گالری ثبت نام کرده‌اند که ۷۷ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ است.

هواوی از زمان راه‌اندازی اپ گالری در حال کار با توسعه‌دهندگان محلی و بین‌المللی است و این فروشگاه حالا بیش از ۱ میلیون کاربر در ۴۲ بازار دارد. مدیر مشارکت‌های جهانی در CBG هواوی، «ژانگ ژه» این آمار را تایید کرده و گفته تعداد برنامه‌های بهینه‌ شده برای هسته HMS در یکسال، بیش از ۲ برابر شده است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر نیشابور استان خراسان

به گفته ژه، اپ گالری رشد بالایی را در اروپا، آمریکای لاتین، آسیا، خاورمیانه و آفریقای تجربه می‌کند. ژه به این موضوع اشاره داشته که افزایش دو برابری اپ‌های ادغام شده با هسته HMS در یکسال، نشان‌دهنده این موضوع است که توسعه‌دهندگان بیشتری از توانایی‌های روی دستگاه هواوی برای نوآوری و ارائه تجربه کاربری بهتر و منحصر به فرد استفاده می‌کنند.

از زمانی که رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ شرکت هواوی را در لیست سیاه قرار داد، این غول فناوری چینی روی توسعه سیستم عامل انحصاری و همچنین فروشگاه اپلیکیشن تمرکز کرد. این کمپانی در کنار تعداد بالای کاربران اپ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - گالری، خود را برای انتشار سیستم عامل هارمونی هم آماده می‌کند.

هواوی به تازگی اعلام کرده که رابط کاربری EMUI 11 را برای بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند منتشر کرده. طبق گزارش‌ها، EMUI 11 آخرین نسخه رابط کاربری مهم مبتنی بر اندروید این کمپانی خواهد بود و کاربران آن در ادامه به سیستم عامل هارمونی دسترسی پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone