🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12378.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی برای اولین بار نمایشگرهای سوپر امولد را به گوشی‌های سری ردمی نوت می‌آورد

شیائومی چند روز دیگر از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ رونمایی می‌کند که احتمالا شامل نسخه‌های استاندارد، پرو و پرو مکس می‌شود. حالا این کمپانی رسما اعلام کرده که برای اولین بار، این دستگاه‌ها نمایشگر ...

شیائومی چند روز دیگر از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ رونمایی می‌کند که احتمالا شامل نسخه‌های استاندارد، پرو و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - پرو مکس می‌شود. حالا این کمپانی رسما اعلام کرده که برای اولین بار، این دستگاه‌ها نمایشگر امولد را به سری ردمی نوت می‌آورند.

مدیر شیائومی در هند، «مانو کومار جین» اخیرا در توییتی چنین موضوعی را تایید کرده و گفته این گوشی‌های هوشمند از پنل سوپر امولد بهره می‌برند:

«از اشتراک این موضوع که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ از نمایشگر سوپر امولد بهره می‌برند، هیجان‌زده‌ام. برای اولین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - بار در سری ردمی نوت این دستگاه‌ها به پنل سوپر امولد مجهز می‌شوند.»

در این توییت همچنین ویدیوی کوتاهی وجود دارد که به استفاده از نمایشگرهای امولد در این محصولات اشاره می‌کند.

از مدت‌ها قبل گزارش‌ها به احتمال استفاده از چنین پنلی در نسل بعدی گوشی‌های سری ردمی نوت اشاره کرده بودند چرا که در گذشته شیائومی درباره استفاده از نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز یا پنل امولد استاندارد نظرسنجی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - کرده بود. همانطور که می‌توان انتظار داشت، اکثر کاربران - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - نمایشگر امولد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - را انتخاب کردند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان

اگرچه شیائومی پس از مدتی این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - نظرسنجی را حذف کرد، اما تصمیم گرفته به تقاضای کاربرانش پاسخ دهد. چینی‌ها اعلام کرده‌اند که نسل آینده ردمی نوت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - با پنل سوپر امولد از راه می‌رسد.

در حال حاضر نمی‌دانیم پنل سوپر امولد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - مورد استفاده در این گوشی‌های هوشمند چه رفرش ریتی دارند، با این حال طبق شایعات بالاترین مدل این سری یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس احتمالا از نمایشگر سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، این دستگاه به جایگاه بالایی در بازار دست پیدا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - می‌کند.

طبق - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - گزارش‌ها، نسخه استاندارد این سری یعنی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - ردمی نوت ۱۰ از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند همچنین به پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۸، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشهد استان خراسان - داخلی مجهز می‌شود. از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به سنسور اثر انگشت روی فریم، دوربین اصلی چهارگانه و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ازیرن نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
سلام وقت بخیر نمایندگی شما اطراف شهرک شهید رجایی مشهد هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک شهید رجایی شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone