🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  2. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
  5. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12382.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون SE بعدی با پردازنده جدید و 5G در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

«مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر مشهور بازار موبایل، در گزارش تازه‌ای اعلام کرده که نسل بعدی آیفون SE تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد اما زمانی که اپل این دستگاه را معرفی کند، آن را با یک ...

«مینگ-چی کو»، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - تحلیل‌گر مشهور بازار موبایل، در گزارش تازه‌ای اعلام کرده که نسل بعدی آیفون SE تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد اما زمانی که اپل این دستگاه را معرفی کند، آن را با یک پردازنده جدید و پشتیبانی از 5G به بازار می‌فرستد.

او در یادداشت جدید خود می‌گوید که آیفون SE بعدی از نظر ظاهری تغییر خاصی نخواهد داشت و اندازه نمایشگر آن مطابق قبل ۴.۷ اینچ باقی می‌ماند. اما چیپست جدیدتری روی این دستگاه قرار می‌گیرد تا قدرت بیشتری - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - را در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز نمی‌دانیم که این چیپست چه نام دارد اما می‌توانیم حدس بزنیم که چیپست آیفون ۱۳ یا چیپست فعلی پرچمداران اپل یعنی A14 بایونیک روی این گوشی استفاده شود.

پیش‌تر شایعه شده بود که نسل سوم آیفون SE در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود اما حالا بعید به نظر می‌رسد که در سال جاری این دستگاه را ببینیم. علاوه بر این، گزارش‌هایی درباره تولید محصولی موسوم به آیفون SE پلاس با نمایشگر تمام صفحه و تاچ آیدی زیر دکمه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - پاور شنیده شده بود. از آن‌جایی که مینگ-چی کو می‌گوید آیفون SE نسل بعد تغییر ظاهری قابل توجهی ندارد، یا دو دستگاه متفاوت در دست توسعه است یا یکی از گزارش‌ها صحت ندارد.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان

نسل فعلی آیفون SE در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - ماه آوریل ۲۰۲۰ معرفی شد و ظاهری شبیه آیفون ۸ دارد اما از تراشه A13 آیفون ۱۱ استفاده می‌کند. کو می‌گوید اگر اپل فناوری تاچ آیدی را زیر دکمه پاور به کار بگیرد، پیشرفت چشمگیری در تجربه کاربری آیفون به وجود می‌آید، ولی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره زمان‌بندی استفاده از این قابلیت در نسل بعدی آیفون SE - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - در دسترس نیست.

مینگ-چی کو می‌گوید اپل آیفون SE جدید را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم به جز - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آزادشهر استان گلستان - پردازنده جدید و 5G چه قابلیت تازه دیگری روی این دستگاه ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone