🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37857.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ارتش آمریکا به زودی افراد را از پشت دیوار شناسایی می کند

ارتش آمریکا در حال توسعه روشی مبتنی بر یادگیری ماشینی(شاخه ای از هوش مصنوعی) است که امکان شناسایی چهره با استفاده از تصویر حرارتی و از پشت دیوارها و حتی در تاریکی تقریباً مطلق را فراهم ...

ارتش آمریکا در حال توسعه روشی مبتنی بر یادگیری ماشینی(شاخه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - ای از هوش مصنوعی) است که امکان شناسایی چهره با استفاده از تصویر حرارتی و از پشت دیوارها و حتی در تاریکی تقریباً مطلق را فراهم می کند.

به لطف فناوری یاد شده ارتش آمریکا به زودی قادر خواهد شد از بیرون ساختمان ها از افراد داخل فیلم برداری کرده و حتی آنها را شناسایی نماید.

دانشمندان آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش (به اختصار ARL) با انتشار گزارش راهنمای نحوه کارکرد این فناوری (اوراق سفید) اعلام کرده اند که چالش اصلی در این پروژه این است که تصاویر گرمایی ثبت شده باید با مجموعه ای از تصاویر افراد از پیش شناسایی شده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - تطبیق داده شود.

استفاده از چنین دستگاه هایی پیش از این هم در ارتش مرسوم بوده. به عنوان نمونه هلیکوپترهای آپاچی و برخی از خودروهای نیروی زمینی از دستگاه های مشابه برای تشخیص افراد در شرایط نوری ضعیف بهره می برند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان

به لطف فناوری جدید، امکان ترکیب تصاویر گرمایی با قابلیت های شبکه های عصبی فراهم می شود و علاوه بر تشخیص مکان افراد، امکان شناسایی آنها نیز فراهم می گردد.

این تکنولوژی اکنون در حال آزمایش است و محققان توانسته اند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - آن را با استفاده از پایگاه داده محدودی از چهره افراد آزمایش کرده و به نتایج امیدوار کننده ای دست پیدا کنند.

انتظار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - می رود در آینده از این سیستم برای کمک به تشخیص افراد در میادین نبرد و نیز یاری رساندن به سربازان برای شناسایی دشمنان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - و یا نظارت بر افراد خاص به کار رود. با این حال در نهایت نگرانی هایی در مورد حفظ حریم خصوصی افراد در صورت استفاده از تکنولوژی مورد بحث توسط ارتش آمریکا مطرح شده است.

یاد آوری می کنیم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - که سیستم تشخیص چهره Face ID که در آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) تعبیه شده بود، نیز نگرانی برخی از افراد در مورد احتمال نقض حریم خصوصی را بر انگیخته بود. علاوه بر این حکومت چین اکنون از فناوری های تشخیص چهره برای شناسایی مجرمان بهره می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - برد و پلیس این کشور اخیراً موفق شده بود مجرمی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شهرضا استان اصفهان - را از بین جمعیتی چند هزار نفری شناسایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone