🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32324.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه سیگنچر V35 ThinQ ال جی با قیمت ۲۰ میلیون تومان معرفی شد

چند ماه پیش بود که ال جی نسخه سیگنچر از موبایل وی ۳۰ خود را معرفی کرد و حاا ظاهرا نوبت به موبایل V35 ThinQ رسیده تا وارد بازار محصولات لوکس شود. پنل پشتی این گوشیِ ...

چند ماه پیش بود که ال جی نسخه سیگنچر از موبایل وی ۳۰ خود را معرفی کرد و حاا ظاهرا نوبت به موبایل V35 ThinQ رسیده تا وارد بازار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محصولات لوکس شود. پنل پشتی این گوشیِ نسل جدید از  سرامیک زیرکونیم ساخته شده که از وارد شدن خط و خش به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن جلوگیری می کند و در قالب دو رنگ سفید و مشکی به همراه هدفون های بنگ اند اولافسن در اختیار خریداران ثروتمندش قرار می گیرد.

اما - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به غیر از بدنه با کیفیت و پریمیم، این موبایل ویژگی جذاب و متمایزی نسبت به نسخه اولیه خود ندارد و امکاناتش به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - همان موارد قبلی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خلاصه می شوند که از آن جمله میتوان به نمایشگر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۶ اینچی اولد FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزلوشن +QHD اشاره نمود. توان پردازشی نسخه سیگنچر V35 ThinQ هم از طریق چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ تامین می شود که ۶ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند و البته از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان این رقم را افزایش داد.

یک دوربین دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت پشت بدنه این گوشی خودنمایی می کند که یکی از آنها نیز به لنز الترا واید مجهز شده.

تنها ۳۰۰ دستگاه از این گوشی تولید شده است

البته ال جی برای اغوای کاربران به خرید این گوشی لوکس، ظاهرا تدابیری را هم در نظر گرفته از جمله آنکه خدمات پس از فروش انحصاری همراه با یک دستیار شخصی برایش ارائه می کند. قاب چرمی و امکان حکاکی نام روی این قاب هم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از دیگر آپشن های در نظر گرفته شده توسط ال جی برای جلب توجه خریداران نسخه سیگنچر V35 ThinQ است. گفته می شود که تنها ۳۰۰ دستگاه از این موبایل تولید شده است - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و در نتیجه میتوان امیدوار بود که تمامی نسخه های آن به فروش برود.

هدفون های روگوشی مدل Beoplay H9i این موبایل که برند B&O را یدک می کشند قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را دارند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و به تنهایی ۵۰۰ پوند قیمت گذاری می شوند. دریافت پیش سفارش برای این گوشی از امروز آغاز شده و حداکثر تا ۱۴ روز دیگر ادامه دارد. در هر صورت باید دید که آیا ال جی می تواند این گوشی ۱۸۰۰ دلاری (با نرخ دلار ۱۱۴۰۰ تومانی معادل با ۲۰ میلیون تومان) را به عنوان کالای لوکس به مشتریانش عرضه کند یا اینکه راه دیگری برای حضور در این بازار بیابد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone