🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32383.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Moment – Pro Camera؛ حرفه‌ ای عکس بگیرید

شاید گوشی‌های موبایل در عکاسی هرگز به دوربین‌های DSLR نرسند، اما حداقل می‌توانند شبیه‌ آن‌ها باشند. اپ‌های شخص ثالثی مثل Moment این موضوع را به خوبی به اثبات کرده‌اند. با تنظیمات دستی متعدد و ارائه ...

شاید گوشی‌های موبایل در عکاسی هرگز به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - دوربین‌های DSLR نرسند، اما حداقل می‌توانند شبیه‌ آن‌ها باشند. اپ‌های شخص ثالثی مثل Moment این موضوع را به خوبی به اثبات کرده‌اند.

با تنظیمات دستی متعدد و ارائه خروجی با فرمت RAW، مومنت برای iOS و اندروید منتشر شده تا ضعف‌های اپ پیش‌فرض دوربین در این دو سیستم عامل را بپوشاند. نتیجه محصولی بوده که از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - بیشترین توان دوربین برای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - خلق بهترین تصاویر استفاده می‌کند تا از کیفیت حاصل شده شگفت‌زده شوید. بهترین خصوصیت مومنت بدون شک گرفتن تصاویر RAW است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان

قطعا می‌دانید که در تصاویر JPEG به دلیل فشردگی نرم‌افزاری بسیاری از جزئیات عکس از دست می‌روند و به همین خاطر تصاویر RAW که هیچ گونه دستکاری در آن‌ها انجام نمی‌شود، کیفیت بسیار بالاتری دارند. مومنت امکانی برایتان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - فراهم کرده که با فشردن یک دکمه به سرعت بین JPEG و RAW جابجا شوید. نسخه iOS اپلیکیشن حتی دستتان را باز تر هم گذاشته و از فرمت TIFF هم پشتیبانی به عمل می‌آورد که فرمت رایجی برای تهیه پرینت از عکس‌ها به حساب می‌آید.

با فشردن یک دکمه به سرعت بین JPEG و RAW جابجا شوید

اما این تنها عامل برتری مومنت نیست. در عکاسی حرفه‌ای تناسب بین سه ضلع یک مثلث، منجر به گرفتن یک عکس خوب می‌شود: دیافراگم، سرعت شاتر و ایزو. مومنت امکان تنظیم دستی سرعت شاتر و ایزو را در اختیارتان گذاشته تا بتوانید عکس‌های به قدر کافی «روشن» و در عین حال شفاف و عاری از نویز بگیرید. حتی برای طبیعی‌تر شدن احساس کار با یک دوربین DSLR، دکمه شاتر در نسخه iOS با 3D Touch سازگار شده تا با کم و زیاد کردن فشار بتوانید در ابتدا فوکوس کرده و آن وقت عکس بگیرید.

روی دوربین‌ موبایل‌ها نمی‌توان لنز استفاده کرد، اما مومنت این محدودیت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - را هم با طراحی افکت‌های دیجیتالی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - از میان برداشته. از تنظیمات عکاسی می‌توانید حالت‌های مختلفی برای لنز مثل لنز تله و لنز ماکرو و ... را انتخاب کنید که هر کدام برای موقعیت متفاوتی کاربرد دارند. تنظیم اکسپوژر و میزان روشنایی تصویر، هیستوگرام زنده برای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - رنگ و تعیین نقاط طلایی برای عکاسی هم جزو امکانات خوبی هستند که مومنت به شما ارائه می‌کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان

اما وجه تمایز دیگر این اپ، ارائه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - متادیتای EXIF از عکس‌هاست. اگر با دوربین‌های DSLR کار کرده باشید قطعا می‌دانید که با گرفتن توسط آن‌ها اطلاعاتی مثل سرعت شاتر، ایزو، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - رزولوشن و حتی موقعیت جغرافیایی هم ذخیره می‌شود. مومنت این امکان را نیز فراهم کرده تا با یک اپلیکیشن عکاسی همه فن حریف مواجه باشید. البته در نسخه فعلی اپلیکیشن محدودیت‌هایی به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - چشم می‌خورد که شاید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - نبودشان می‌توانست محصول کامل و بی‌عیبی را در اختیار کاربر بگذارد.

نکته اول اینکه رابط کاربری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - این اپ به صورت عمودی طراحی شده و با چرخش صفحه همچنان ثابت می‌ماند. همین موقع عکاسی کار با گزینه‌های مختلف را کمی سخت کرده. نکته بعد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - این که حالت عکاسی HDR ندارد و نسخه اندروید اپلیکیشن هم هنوز امکان فیلمبرداری (که در نسخه iOS هست) را ارائه نکرده است.

مومنت فقط با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - اندروید ۷.۰ به بالا سازگاری دارد

با توجه به این که نسخه اندروید بعد از iOS منتشر شده و زمان زیادی هم از این انتشار نمی‌گذرد، توسعه‌دهندگان این اپ وعده داده‌‌اند که با آپدیت‌های بعدی اختلاف نسخه اندروید و آیفون تا حد زیادی جبران می‌شود. بنابراین تا آن روز برای رعایت عدالت، نسخه اندروید در حال حاضر با قیمت دو دلار به فروش می‌رسد و این در حالیست که کاربران آیفون‌های اپل برای خرید نسخه کامل اپ باید سه دلار بپردازند.

اگر دوست دارید که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - از نهایت قدرت دوربین موبایل‌تان بهره ببرید و تسلط بیشتری روی عکاسی داشته باشید، اپلیکیشن Moment - Pro Camera می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. توجه داشته باشید که نسخه اندروید اپ فقط با دستگاه‌هایی که اندروید ۷.۰ به بالا رویشان نصب شده سازگاری دارد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان

Moment - Pro Camera

سازنده: .Moment, Inc قیمت: 1.99 دلار (نصب نسخه iOS - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خوانسار استان اصفهان - رایگان) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48 / 4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone