تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24371.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

روش تسلا برای ساخت خودرو خودران با قابلیت فکر کردن مشابه با انسان

سوالی که در ذهن اکثر مردم وجود دارد این است که چگونه یک خودرو خودران می تواند به صورت خودمختار حرکت کرده و نیاز به دخالت انسانی نداشته باشد. برای به وقوع پیوستن این مسئله ...

سوالی که در ذهن اکثر مردم وجود دارد این است که چگونه یک خودرو خودران می تواند به صورت خودمختار حرکت کرده و نیاز به دخالت انسانی نداشته باشد. برای به وقوع پیوستن این مسئله نیاز به یک خودرو انقلابی داریم که توانایی شناخت در حد و اندازه یک انسان را داشته باشد.

ساختمان سیستم عصبی - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - انسان از نورون تشکیل شده است و میلیون ها نورون در شبکه عصبیِ سیستم عصبی مرکزی بدن قرار گرفته اند.

برای تحقق بخشیدن به رویای خودروهای خودران  کاملا خودمختار، دانشمندان کامپیوتر و هوش مصنوعی نیاز به ساخت شبکه عصبی مصنوعی (ANN) دارند که می تواند همانند شبکه عصبی بیولوژیکی انسان کار کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با فرض این که دانشمندان توانایی ساخت چنین شبکه عصبی را داشته باشند، مسئله دیگر که یک خودرو - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را به طور کامل مستقل می - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کند توانایی دیدن است. این جا همان جایی است که نظرات در صنعت و علم به چند دسته تقسیم می شود.

تا همین اواخر علاوه به بر موارد بالا، سیستم های پیشرفته کمک - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راننده و کروز کنترل ها به دوربین، رادار و سنسورهای التراسونیک مجهز بوده اند. Lidar ها (تشخیص فاصله به کمک نور) نیز یک ضرورت اساسی در خودروهای کاملا خودارن به شمار می رفتند. Lidar مانند یک رادار با کیفیت بسیار بالا است که از نور لیزر به جای امواج رادیویی برای اسکن صحنه و ایجاد یک تصویر دقیق با کیفیت HD استفاده می کند.

یکی از موانع اساسی استفاده از Lidar هزینه بسیار بالای این سنسورها است. تا همین دو سال پیش برای داشتن چنین سنسورهایی باید 60 هزار پوند هزینه می کردید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مدل های کم هزینه - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تر Lidar نیز قیمت را تا 40 هزار پوند کاهش می دهند که باز هم رقم بسیار بالایی برای یک - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قطعه است. با این وجود همه اعتقاد سفت و سختی به Lidar ندارد. تسلا و دانشمندان دانشگاه کرنل در یک تحقیقات کاملا متسقل به این نتیجه رسیده اند که - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وجود این قطعه چندان - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هم ضروری نیست.

محققان کرنل می گویند پردازش های صورت گرفته بر روی تصاویر توسط کامپیوترهای هوش مصنوعی (AL) می تواند باعث تحریف تصاویر دوربین های جلویی شود. اما با تغییر دید نرم افزار - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و بالا بردن ارتفاع آن همانند دید پرندگان (bird eye view) دانشمندان توانسته اند به تصاویری مشابه با تصاویر بدست آمده از دوربین های Lidar دست پیدا کنند. در واقع دانشمندان با استفاده از دوربین های استریو با قیمت بسیار پایین به موقعیت یابی دقیقی مشابه با Lidar دست یافته اند. این دوربین ها در دو طرف شیشه جلو قرار - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

شرکت تسلا در این زمنیه عنوان می کند که همانطور که چشم انسان برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تشخیص اشیا از چشم لیزری بهره نمی برد، در پروژه هایی که بر اساس شبکه های عصیبی انسان پیاده سازی می شود مثل خودروهای خودران نیز احتیاجی به پروژکتورهای لیزری نیست. این مسأله به خوبی راز نهفته برای درک بهتر نحوه تشخیص اشیا توسط شبکه های عصبی و چگونگی آموزش به این سیستم را توضیح می دهد.

در حالی که انسان می تواند در یک تصویر واحد اشیا را در لحظه تشخیص دهد، آنچه که کامپیوتر می بیند ماتریسی از اعداد برای شناسایی محل و روشنایی هر یک از پیکسل ها درون یک تصویر است.

به همین دلیل یک شبکه عصبی برای یادگیری و تشخیص اشیا نیاز به هزاران تصویر دارد تا با برچسب گذاری بر روی هر کدام بتواند در تمامی شرایط آن ها را شناسایی کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

تسلا می گوید تا به حال - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هیچ چیپی به - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طور خاص برای شبکه های عصبی و رانندگی خودران تولید نشده است. بنابراین این شرکت سه سال گذشته را صرف طراحی یک چیپست اختصاصی کرده است. کامپیوتر جدید قابلیت یکپارچه سازی با سیستم عامل به کار رفته در مدل های جدید تولید شده تسلا از ماه مارس 2019 را دارد. ناوگان شرکت تسلا در حال حاضر صدها هزار تصویر مورد نیاز برای آموزش "مغز" شبکه عصبی در "حالت - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سایه" را ثبت کرده اند. در حالت سایه عملگرهای مربوط به سیستم خودران خاموش هستند.

ایلان ماسک انتظار دارد تا مجموعه کامل نرم افزاری رانندگی خودران تسلا در سال جاری میلادی بر روی محصولات این شرکت نصب شود و در حال کار بر روی ناوگان روبوتاکسی ها و فعال سازی آزمایشی - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن تا سال 2020 است.

مهندسین - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تسلا می گویند - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک خودرو برای رانندگی کاملا خودران نیاز به یک شبکه عصبی کامپیوتری با قابلیت محاسبه حداقل 50 - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تریلیون در ثانیه (TOPS 50) را دارد. برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مقایسه، مغز انسان می تواند 10 TOPS در ثانیه انجام دهد. کامپیوتر جدید تسلا تنها 100 وات انرژی مصرف می کند.

بوش و انویدیا نیز در حال ایجاد یک "شبه مغز" مشابه برای خودروهای خودران تا سال 2020 هستند. شرکت بوش این شبه مغر را "سیستم کاملا خودارن کامپیوتری بوش" - تعمیرات یخچال الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نام گذاری کرده است.

پیش از این در مطلبی به معرفی کامل چیپ جدید تسلا پرداختیم که می توانید در اینجا مطالعه کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone